Taşlama Şiirinin Ustası

Taşlama Şiirinin Ustası


İslama ve Peygamberimize hakaret eden bir sapığa karşı “Ateist’e Cevap “ şiiriyle karşılık veren sayın üstadım Şükrü Atay kardeşime ithafen.

Şükrü Atay üstadım taşlamadan sorulur
Hakikatin yolunda koşa koşa yorulur
Senin gibi yiğitler hayatta zor bulunur
Varol üstadım varol ellerin dert görmesin.


Çıkmış sapığın biri çamur atar İslama
Akıtır salyasını Peygambere Kuran’a
Ummadığı bir anda çarpar böyle kayaya
Varol üstadım varol ellerin dert görmesin.



Vur üstadım sen vur da dağlar taşlar inlesin
İslama dil uzatan ateistler dinlesin
Sizi bilen biliyor varsın onlar bilmesin
Varol üstadım varol ellerin dert görmesin.


Teşekkür ediyoruz sana canı gönülden
Yapıyorsun gereğin ne gelirse elinden
Ayırmasın yaradan seni doğru yolundan
Varol üstadım varol ellerin dert görmesin.
17 Şubat 2023

17 Şubat 2023 479 şiiri var.
Yorumlar (3)
  • 14 ay önce

    Saygıdeğer üstâdım,

    Biz bu ülkede Allah'a şükür inançlı bir müslüman olarak yaşıyorsak millî ve manevî değerlere saygı duymayan ve rencide etmek için fırsat kollayan saygısız kişilere anlayacağı dilden karşılık vermek ve mücadele etmek boynumuzun borcudur. Bu saygısız şahıs sanırım Almanya'da yaşıyor ama hâşâ Kur'an-ı Kerim'i yakma cüretinde bulunan Rasmus Paludan'dan hiçbir farkı yok. Yazının metnini kaydettim hikayesine bu hakaret yazısını eklemek istemedim, her satırı iğrenç olduğu için.

    Her satırı iftira ve hakaret dolu yazıda örneğin;

    DİN ZEHİRİ

    "Din, zehirlerin en zehirlisidir. Yılan zehiri, akrep zehiri, böyü zehiri, daha burada sayamayacağım kadar kimyasal ve sentetik zehirlerden en zehirlisidir. Dinden ve dincilerden ne kadar uzak durursanız ve ne kadar çok insanı dinden uzaklaştırırsanız bu dünyaya düşünemeyeceğiniz kadar büyük bir hizmet verirsiniz."

    "1500 yıldır insanlığı öbür dünya cehaletiyle kandırarak, hikayelerle avutarak, bunlar din düşmanıdır diyerek ötekini dışlayan, inanmayanları ve ATEİSTLERİ hakir gören yobazlığın her türlüsü yaşanmıştır ve de yaşanmaya devam etmektedir maalesef." diye iftira ederek yazmış. Üstelik bu yazılanlar hukuki anlamda suç teşkil etmektedir.

    Ülkemiz acı günler yaşarken bir de bu tür pisliklerle uğraşıyoruz, Allah ıslah olmayacaklarsa Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🙏 Sonsuz selam ve saygılarımla. Geçmiş kandilimiz mübarek olsun inşallah 🙏

  • 14 ay önce

    İki üstada da selam olsun.

  • 14 ay önce

    Tebrikler Gönlü güzel, fikri güzel yüreğe...