Aforizmalar - 10

Yaşadığınız acılarla yoğrulmuş olsanız bile yalnızca şükredin.Elbet o acıların içinde bile öğreneceğiniz ne çok şey vardır ve kimsenin çektiği acıyı asla küçümsemeyin.Başkasının yaşadığı acı size hafif gelse de,sizin yaşadığın en büyük acınızda bir başkasına hafif gelir.Bu böyledir,her insan aynı değildir...
•
Artık geri dönüşü olmayan yollardayız.Bu saatten sonra hiçbir şey değişmeyecek biliyorum ve değiştirmek içinde çabalamıyorum.Benim için sen de kalanın ne olduğu hakkında en ufak fikrim bile yok ama senin ben de bıraktığın her nefes alışımda büyüyen bir yaradan ibaret.
•
Seni senle yaşayamadım ama seni sensizliğinde yaşamaya çalıştım ve artık sensizliği yaşayamayacak kadar yorgunum...
•
Önümde binlerce yol olmasına rağmen,hepsi de ne yazık ki beni sensizliğe çıkarıyor...
•
Zaman bir anlık bile olsa aksamadan hep geçiyor ve zamanı geriye döndürme imkânı olmadığı gibi,senin de geri dönmeyeceğini biliyorum...
•
Sessizce gitmemeliydin.
Gidişinin nedenini yüzüme haykırsaydın eğer,ben de tek bir cevapsız sorun dahi kalmayacaktı.Seni yarınlarıma taşımayacak ve belki de bu zamana kadar unutacaktım.
•
Günün birinde yine bu şehirde karşılaşacağız biliyorum ama bu kez bir başıma olmayacağım.Ellerinden tuttuğum kız çocuğunu görünce,seni unuttuğumu sanarak kızma bana.Kızıma nasıl seslendiğime kulak ver...
•
Her gece aynı şey ve yıllar geçmesine rağmen bir türlü değişmiyor.
Ben sen de bir hiçken,sen ben de hala her şeysin.

23 Haziran 2016 1-2 dakika 56 denemesi var.
Yorumlar