Aforizmalar - 8

Gittin diye her şey değişecek mi sandın?
Bak hala kokun burnumda,sesin ise kulaklarımda ve ben seni hala kalbimde hissedebiliyorum...
•
Zaman geçtikçe yalnızlığa gömülüyorum.
Ne kadar daha kanayacak açtığın yara bilmiyorum ama kanadıkça daha çok yalnızlığa gömüleceğim...
•
Yazmamın nedeni konuşamamak değildi.
Yüreğimin nasıl bir yangına hapsolduğunun farkında bile değildiler...
•
Belki de sensizliğin en acı anlarını yaşıyorum.
Gözlerim doluyor ama sanki içime akıyor yaşlar.
Açtığın yaraya değince tuzlu damlalar,daha çok acıtıyor...
•
Ömrümün sonuna kadar dudaklarımı koyabileceğim 'alın' keşke seninki olsaydı...
•
Bu saatten sonra her şey için çok geç.
Geri gelmen için bile...
•
Kalbimden geçenler aklıma sığmıyor.
Aklımdan geçenleri ise,yüreğim bir türlü kabul etmiyor...
•
Vakit gecenin karanlığına bürünmüş ve ben hayallerimle yine baş başayım.Her gece olduğu gibi yine sadece seni yazıyorum.Yazmakla ne sen bitersin,ne de geceler...Seni yazmama ne geceler dayanır,ne de ömrüm yeter...
•
Sen gittin gideli sensizlik bu şehre hiç yaramadı.
Baksana...Çocuklar bile hep beraber ağlamaya başladı.
Hadi sen gel yine bu şehre.Benim için değil,çocuklar için gel...
•
Gittin...
Hem de bu kadar seni sevmeme rağmen.
Demek ki hayırlısı sen değilmişsin...
•
Bir gün gideceğini biliyordum ama her gecenin sonunda bugünde gitmedin diye şükrettim...
•
Ayrılmamıza rağmen,sen hala bende tek bir parçasın.
Ben ise param parçayım...
•
Hayatın her anını yaşamak gerekirken,yalnızca onunla yaşamak isteğine takılıp kalmışız...
•
Boğazınız da bir düğüm olur ya hani yutkunmaya çalışıp,onu da içinize atmak istersiniz ama bazı anlarda yapamazsınız.Öyle zamanlardan birindeyim.Gözlerime kadar dolmuş bir haldeyim,bir damla yaş akıtsam biliyorum bir daha dinmeyecek ve en çokta bu yüzden ağlamaktan korkuyorum.

29 Nisan 2016 1-2 dakika 56 denemesi var.
Yorumlar