Ağlayan Mektup

Merhaba!
Sen benim neden ağladığımı biliyor musun ? İşte bir gün bu satırları yazan gelecekte olamayacak, hani belki de senin üşenip okumadığın bir yerde okunmayı bekleyecek bu yazılar benim tek varlığım ...
Biliyor musun? Belki de hayatta bir şeyler almak doğru değil...Çünkü benim gibi ardında sadece yazılar bırakacak biri için, sahip olmanın pek de önemi yok...
Şu anda ağlıyorum...Evin babası bulmacasını tamamlamaya çalışırken ben acaba bir gün ?ben yokken- bu yazıları kim okuyacak? Okursa ne düşünecek ? diye düşünüyorum...
Bir günaydın olabilir miyim acaba senin o güzel yüreğine...Günaydın değerli okur !...Değerli gelecekteki arkadaşım...
Tanımadığım birilerinin, yazımı okuyanların, olması ne güzel bir şey...Ve benim için de tanımadığım insanlara yazılmak ne ilginç !...
Bir gün dünyanın yok olacağını düşünerek yaşamak ne garip ?yazılar, resimler, fotoğraf makinaları ,bizim HD TV'lerimiz....vs,vs...Yok olacak...Geriye ne kalır ki? Yazı mı, ses mi, yankı mı ? bilmiyorum...
Şimdi sana bir günaydın daha demek istiyorum...Yazılan yazıları yeni okumaya başladığın için...
İşte sana sesleniyorum GÜNAYDINNNNNN !
Değerli arkadaş !, ben belki yokum, belki varım acaba sen de yazacak mısın, 'söz uçar yazı kalır' demiş atalarımız...
Sana bilgi versem,unutursun; şarkı türkü söylesem dinlemekten bıkarsın; nasihat etsem bilmiyorum ya tutarsın ya tutmazsın; o yüzden sohbet etmeyi seçtim...
Şimdi sana bir şiirimi okusam ne dersin ?

GÖZ YAŞLARIM VE BEN
Gözlerimin yaşını hiçbir şey dindiremez
Ben belki böyle iyiyim ama kimse sabredemez
Saat vurur gönlüme yorgunluk içindeyim
Bil bakalım okurum ben neyin içindeyim ?
***
Elbet sarılır yaraları insanlığın ,bir zaman
Bizler de yaşarız, yaşamak istediğimiz kadar
Hey Allah'ım çok büyüksün, gel de kurtar
İçindeyim sonsuz uzayın, minicik ve sakar
***
Bir mikroskop ile gördüm hücrede uzayı
Teleskop ile de gördüm Ay'ı ,dünyayı
Sayılar bile sayamıyor bir türlü fezayı
Hey Allahım ! sonsuzlukta sonsuz var...

Sana şimdilik veda edeyim... Çünkü göz yaşlarıma engel olamıyorum...
Nafile geçti hayat,bir çıkar yol bulamıyorum...Saat 12'ye geliyor... Günün yarısı bitti.
Üzülme arkadaşım biz seni sevdikti...Evet okundunuz işte beni de nihayet...Fazla söze ne hacet ?
***
Teşekkür ederim...
25.05.2013

25 Mayıs 2013 2-3 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar