Ah Be Sevgili


   Ah be sevgili!Öyle bir zamana denk geldik ki,cahiller baş,başlar ise cahil fukaraları.Bu yüzden kendimden dahi soğudum.Dünya hızla aydınlanma çağına girerken biz yüzyılların ötesine giderek yaşamaya çalışıyoruz.

   Aydın denen toplumun dinamik olması gereken öncüleri kafalarını kumlara gömerek deve kuşu misalı günlerini gün ediyorlar.Cahiller ise ellerinde keskin kılıçla düşünenlerin kellelerini vuruyor.İçim yanıyor içim.İçimi bin parçaya bölüp dilim dilim diliyorum.Ne yaptık ki bu musibetler başımıza geldi?Kendimi vicdan denen yüksek mahkemenin huzurunda sorguya çekiyorum.Bütün sorgulamalara rağmen suç unsuru bulamıyorum kendimde.Hakkari’de dağların başında görev yaptığım okulum geliyor aklıma.Lojmanda,kar yağarken içimden geçenler bir bir geliyor aklıma.Ya kar çok yağarsa aç kalır mıyım ev halkımla?Bazen de Zap Suyu’na girişim geliyor aklıma.Ben deli miydim ne?Zap Suyu deli fişek akarken gözlerimin kararmasından gök yüzüne baktığımı hatırlıyorum.Ölümüme bir adım kalmıştı.Ölmedim işte.Ölseydim de bu kara günleri görmeseydim diye düşünüyorum.Kato Dağı’nın vadilerinden Çukurca’ya Maaaş almaya giderken korkudan”Bu da gelir,bu da geçer”türküsünü çağırmıştım içimden.Ne oldu emeklerimize,ne oldu?Gulyabaniler bütün emeklerimizi sildi süpürdü.Ben ağlamayayım da kimler ağlasın?Şimdilik bunlar geldi aklıma sevgili.

   Bana asla üzülme.Memleket uğruna çektiğim her çile benim yüreğimin onur madalyasıdır.Sen kendine iyi bak sevgili.

Seni çok seven biri..

Çatalca/Uhr:11:22

09/07/2023

09 Temmuz 2023 1-2 dakika 10 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar