Altı ve On Altı rakamları

Benim dogum tarihimde on altı var. Elazığ'ın Habusu köyünden, köyü barajın almasından sonra,Eskişehir'e yerleştik.
Öğrenim hayatımı Eskişehir'de tamamladıktan sonra, evlendim ve Elazığ'dan göç ettikten 16 yıl sonra, eşimle Bilecik'in Söğüt ilçesine yerleştik. Bu arada, evlendiğimiz günün tarihi de, 16 Eylül.
Sonra Söğüt'te 16 yıl kaldıktan sonra, tekrar Eskişehir'e yerleştik.
14 senedir Eskişehir'deyim. Birkaç kere rüyamda bu şehirden taşınacağımı söylediler. Rüyalar her zaman gerçek olmaz ama eğer 16 yıl dolunca başka bir şehir'e taşınırsak, 16 sayısı, benim hayatımda önemli bir rakam diyeceğim.
Dogum tarihim 16
Evlendiğim gün 16
Eskişehir'den Söğüt'e göç 16 yıl sonra
Söğüt'ten Eskişehir'e göç 16 yıl sonra.
Sayılarla hiç alakam yoktur aslında ama okuduğum bir yazıdan sonra, bende kendimce böyle bir yazı hazırladım.
"Uğurlu sayın nedir" diye sorsalar, öyle bir sayım yoktur. Hiç olmadı ama bundan sonra soran olursa, "on altı" diyeceğim.
Bilmediğimiz bir takım gizemli olaylar var bu yeryüzünde. Biliyorum ve inanıyorum da.
Ben de bazı gizemli olaylara tanıklık ettim ama onları açıklamak istemiyorum. Onlar benim sırlarım. Rüyalarımızı bile kimseye anlatmamalıymışız. Gizemi bozulurmuş.
Sonra doğum tarihimde, sırasıyla, 6 rakamı, sonra yedi rakamı, en sonra da, 6 ve 7 var.
Yani 67 doğumluyum. Ayrıca ismimin harleri de altı tane. Sıdıka.
Yıllar önce ev telefonumuzun son harfi altıydı. Sonraki kullandığım cep telefon numaramın da son harfi altıydı. Şimdi yeni aldığım numaramdaki son rakam da altı. Öldüğüm gün mutlaka altı ya da 16 tarihinde bir gün olacak eminim ama öyle çok altı ve 16 lı gün varki.
Altılar ve özellikle 16 lar sizinle ilgilenmeye başladım.
Artık özelsiniz benim için.
Çok mu saçmaladım!
Affedin beni. Zaten hiç normal şeyler yazmıyor artık benim kalem. Ustalaştıkça, olgunlaşacağı yerde, saçmalıyor.
Sevgiyle kalın

21 Kasım 2018 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar