Ben Sevgimi Yazdım Ummana

Ben seni çok seviyorum...seveceğim...O kadar tatlısın ki....Ne garip ;bu duygularımı sakladım satırlara oysa sana söyleyebilseydim....Fazla mı tatlı olurdu? Evet herkes 'bu kız seni sevemez' derdi belki de..Öyle ya şu şartlarda bir insan başka bir insanı sevemez...Sınırları olmalı...Ben seni sınırsız seviyorum desem tıpkı cep telefonu,internet tarifesi gibi olacak...Teknoloji gerekli ancak ne kadar bulandırdı içimizdeki sevgileri kelimeler ve ilerleyen teknoloji...Oysa ki kafamda ve gönlümde tüm duygu ağlarının sardığı çok iyi bir yerdesin...
Şimdi içimde bir yangı bana sevgimi hatırlatıyor ..Bu yangıdan kurtulabileceğimi sanmıyorum...Çünkü içimde kaldı sevgin...Ahhhh! Bir haykırabilseydim onu....Dağlar taşlar çiçek açardı,içime oksijen dolar,ellerim havalarda oyun oynardım...Sen çok iyi birisin...Ne kadar yazsam anlatamam...
Bu yazdıklarımı, sana dediğimi bilseler, 'deli bu kız 'derler ,belki de sen de dersin...Seni tanıyınca diğer tanıdıklarımı tanımış olmaktan pek memnun kalmadım....
Ve hayat bana göz yaşı ve acı da getirecek...Çünkü bir gün ikimizden biri yok olacak ve belki de ikimiz de birbirimizden habersiz öleceğiz....inşallah böyle olmaz...Hey Allahım !sen ne büyüksün...Bu küçük hayata ne güzel sevgiler sığdırmışsın... Ama yine sonu ayrılık,ölüm,özlem...İnşallah o acıyı tatmayız ikimizde...İyi de bu mümkün değil ki...
Şu an öyle doluyum...Seni hep özlüyor,düşünüyorum..Bunun adı belki de kara sevda...
Canım...
Kalbim sensiz de atıyor ama gel de bana sor:Nasıl atıyor ?
Belki bu yazdıklarım seni üzer,ya da öyle ya bir deliden bunları duymak seni mutsuz edebilir...
Seninle tanışmak beni çok mutlu etti...Büyüttü beni ,sana duyduğum sevgi...Beni destekledi ve güven verdi...Çok özlüyorum...
Bir düşünür: İnsan,ölümlüdür bunun bir iltifat olmadığı kesin ,diyor...Öyle gerçekten...Ne kadar bencilim Allah'ım ...Ben sevdiğimden bahsediyorum..Senin düşüncelerini bilmiyorum...
Gözlerinin ışıltısı beni sarıyor...Seni ,yine seni yazıyorum...Her şeyim oldun..bir de sevdiğim olman mı kalmıştı ?Ben seni tutup gönlümün ,ciğerimin köşesine oturttum...Şimdi çıkman o kadar zor...İnşallah hiç çıkmazsın...Şimdi şu dizelerin ikisi de doğru...
Bu gün ölüyorum,hem de sensiz...
İçimde şarkıların,ışıltıların vesaire vesaire....
Ben ölmüyorum,hem de sensiz...
İçimde şarkıların ,ışıltıların vesaire vesaire....
Gözümde tütüyor gülüşün...Seni seviyorum...İçimde bu yangı...Seni düşünüyorum...
Ben sevgimi yazdım ummana...Ummanda kaybolmaması dileğiyle... HEA- 19.11.12

19 Kasım 2012 2-3 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar