Benden Başka Biriyle Mutlu Olmanı İstediğim İçin Değil Sadece Ölmek İstiyorum.

Ne olursa olsun senin üzülmeni istemedim ben,en kötü günüm de bile yatmadan ettiğim son duamsın.Kendimi düşündüğüm değil,senin canın yansa en çok bende ki yaran kanar.

-Bırak yansın canım daha ne kadar yanabilir ki daha ne kadar...

Ben canını acıtacak hiç bir şey yapmadım.
Yapmam da.
Yapmayacağım hiç bir zaman da.
Senin canını bile bile acıtacak yakacak hiç bir şey yapmayacağım.
Biliyorsun sen istedin böyle olmasını,sen aldığın karardan dolayı bu durumdasın,benim verdiğim bir karar hala orta da bile yok.
Ben bir karar vermedim,ben verdiğin kararı da kabul etmedim ve bir ömür de etmeyeceğim.

- Bu verdiğim kararı ben bile kabul edemezken,senin etmeni de bekleyemem...

Aslında aynı değil mi ?
Sen kendi kararınla kendi canını acıttın,acıtıyorsun da.
Ben ise verdiğin kararla her gece yeniden yeniden ölüyorum...
Bir de verdiğin kararı kabul etsen ne olacak bilmiyorum.
Hani mutlu olacağını bilsem,gerekirse onun için de dua ederim.
Hani başkasıyla mutlu olacağını,günün birinde kızın olacağını bilsem de,her gece dua ederim önce mutlu olman için sonra da kendim için her gece yeniden ölmek yerine,son nefesimi verebilmek için...

13 Aralık 2015 1-2 dakika 56 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar