Bilmecem

Yine bilgisayar başındayım...




''Sevdiceğim seni çok seviyorum'' yazdım... google dan pek çok şey çıktı sen çıkmadın... Bana bir keresinde tiyatroya gitme şansı çıkmıştı, hayatta bana isabet eden bir tiyatro bileti ve sevdiceğim sen... Mutluyum ben bu iki şanstan... Yazdıklarım görünmesin diye, kimseler seni görmesin bilmesin diye bilgisayarın fontunu küçülttüm... Bu kez yazdıklarım öylesine küçüldü ki hayatımda var mısın yok musun diye zihnimi yoklamam gerekti.... artık kalbim, zihnim hep seni düşünüyor...






Sevdiceğim; bak ne güzel bir ismin var bende... Sevdiceğim desem yine seni anlatıyorum... Tüm harfleri atıp bir tek s desem de ''sen''i hatırlıyorum. Dur durak olmayan şu dünyanın işlerinde beni anlamaya çalışan tek kişisin. Merakın ve ilgin ve en önemlisi aklın !... Öyle güzel ki... Hey Allah'ım, ben ne kadar akıllı birini sevmişim... Ne mutlu bana ... Dünyanın bu karmaşıklığında beni anlayan biri oldu ya... artık gam yemem... Sadece geceleri görünen bir şelaleymişcesine akan gözyaşlarım artık akmıyor... Şimdi senin o iç ferahlatan benliğinle dopdolu kristalleşmiş bir şekilde duruyor gözyaşlarım... Bıraksam inci olacak... Bırakamıyorum... Seni de bırakamadığım gibi...






Bırakmak... Ne kadar aciz bir kelimemiz gerçekte... Bizde olanı neden bırakalım ?İşte böyle insanoğlu... sadakat yoksunu desem değil, vefa yoksunu desem değil, uhdesi yok desem değil, ideali yok desem değil, değil, değil... ''Bir şeyi (özgür) serbest bırakın eğer size dönmüşse o sizindir'' diye bir söz var, sana dönmek şöyle dursun, ben senden ayrılmadım ki döneyim. Hoş beni fırlatsan da bir bumerang gibi yine ellerinde bulursun. Yahu şu insanoğlu neler icat etmiş değil mi ? Şimdi bir bumerang sözü olmasa ben sana kendimi nasıl anlatacağım... Ok desem dönmez, çöp desem gitmez, gitmez desem olmaz... Al sana bilmece... Bilmecelerin gerçekten bilinmeyenden çıkmadığını kim söyleyebilir ? Kimseleri kısacası senin kadar sevmedim, sevemedim sevmeyeceğim de zannımca...





Canım; hep gönlümde, hep beynimde, yüreğimde olman dileğiyle...



H.e.a

23 Mart 2016 1-2 dakika 42 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 8 yıl önce

    Kimi zaman dikenlidir sevdanın yolu, kimi hüzünlü, kimi de mutlu ama her şeyden önemlisi sabır da gerek hem de çokça...

    Güzel bir yazıydı tebrikler içtenlikle...

  • 8 yıl önce

    Sayın Ahmet Zeytinci Hocam,

    Değerli yorumunuz ve günün denemesi seçilmesinden dolayı sonsuz teşekkürler. Saygı ve selamlarımla.