Binbir Çiçeklerimiz..!

'Kim demiş ki ÇOCUK küçük bir varlıktır.
Bir ÇOCUK belki de dünyanın en büyük varlığıdır...'
Unutmayın ki...Her İnsanın ruhunun anılar bahçesinde
Oynayan küçük bir ÇOCUK vardır...
Ne zaman ki o ÇOCUK büyür, anılarınız yok olursa...
Hayat okyanusundaki Ömür sandalınız yanaşmıştır ÖLÜM limanına...

Hani derler ya... 'Her çiçek güzeldir '

Kaktüs,deve tabanı,papatya,gül,orkide,nilüfer,karanfil hepsi de birer çiçektir. Kimimiz severiz kimimiz sevmeyiz...Sevenlerimiz de der ki 'ben çiçeği dalında severim solmasın' . Çok da haklılar bence.
Çocuklar da birer çiçektir dostlar...Kimisi susuz çölde yetişen kaktüs misalidir kimi de su kenarındaki nilüfer gibi. Ama hepsi de birer çiçektir. Yarınlarda nerede olacağını bilmeden boy veren çiçekler...
Biraz önce bir kaç yazı ile bir kaç şiir okudum hepsi birbirinden güzeldi. Her birisi buram buram bin bir çiçek kokan dizeler ve satırlarla süslü.. Yüreğime iki damla yaş düştü. Biri evlatlarını yitirenler içindi, diğerleri ise yarınlarını göremeyen bu toprağın gençleri içindi...Onlar bizim çiçeklerimiz; artık sevgimizle sulayamayacağımız gözlerindeki ışığı göremeyeceğimiz vazgeçilmezlerimiz...Sadece kurutup anı defterlerimizin yaprakları arasında sakladığımız nadide çiçeklerimiz...
Evet Dostlar... Yarında göz pınarlarımızın kurumasını istemiyorsak . Kısaca yarınlarımızın mutlu ve aydınlık olmasını istiyorsak eğer bugün el ele vermeli çocuklarımıza ve gençlerimize şiddetin ,cehaletin kötülüğünü ; dostluğun, kardeşliğin önemini öğretmeliyiz bıkmadan usanmadan...
Tüm insanların olduğu gibi tüm çocukların da kardeş olduklarını ve aynı çatı altını paylaşmaları gerekliliğini öğretmeliyiz..

09 Ağustos 2016 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar