Bu Biri

İki yıl önce;

Eski devrimcilerden, sonradan kendisinden öğrendiğim biri geldi.  Pek fazla hatta hiç sevmem politik ve siyasi konuları. Bu biri seviyor olmalı ki ne var ne yok her şeyi konuşuyor.  Bana da hep kafa sallamak kalıyor. Hani başka bir tüketici gelse de bu biri gitse baş sallamaktan kurtulsam.

Bu biri içeri girmiş-çıkmış ve oldukça da takıntılı. Paranoyak belki de. Hep peşinde birileri var. Kaldırımda sokakta gece yarıları karşı kaldırımdan gözetleyen birileri ve pencereleri karanlık arabalar...Bunları bana anlatırken zaman zaman bu birinden kuşkulandığım anlarda oldu ister istemez. Halbuki adını bile bilmiyorum. Kendi kendime ulan dedim yoksa bu ajan filan mı? Benim peşimde mi ağzımdan laf mı almaya çalışıyor yoksa gibi şeylerde düşünmedim değil. Sonra da yani dedim saçmalama oğlum. İşine gücüne bak...

Evet iki yıl önce bu biri şöyle dedi; " Abi her şey çok güzel olacak!"

Keşke söylemeseydi. Bu birinin bu lafından iki gün sonra Covid hortladı. Malum gerisini hepimiz biliyoruz. Milyonlarca insan öldü. Bazı insanlar açılan çukurlara kireçlenip kamyon kamyon boşaltıldı. Kısacası dünya zınk diye durdu. Ekonomi alt-üst oldu. Krizler çıktı. Dolar hortladı ya da hortlamadı. Gensoru verildi. Ret edildi. 20 Aralık 2021 de ne oldu sorusuna iktidar ve ortağından haberimiz yok ne olmuş ki yanıtı geldi...Şirin bir hazine ve maliye bakanımız da oldu. Maşallah kıpır kıpır zeki ve çalışkan. Bankalar vs hiç çıkarlarını düşünmüyorlar. İktidarla el ele kol kola girdiler. Son zamanlarda ben de gıdıklanmaya başladım. Tanımlayamadığım bir takım parmaklar oramda - buramda-şuramda gezinip duruyorlar.  Ben de diyorum neden hafifledim ki böyle? Hep cebimdeki paralar yüzündenmiş....

"Abi her şey çok güzel olacak!".. O günden sonra bu birini arayıp duruyorum. Görene ödül vermeyi düşünüyorum...

06 Ocak 2022 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar