Canında Ve Yüreğinde Büyüten

Günlerden Kadınlar


Canında ve yüreğinde büyüten, üreten, seven emek veren, anne, sevgili, eş, kardeş bütün bu vasıflara sahip dünyanın en değerli varlığı kadınlar, kadınlarımız...
Bir gün değil her gün kadınlar günüymüş gibi davranın.
Kısıtlamayın özgür bir birey olarak hayatın içinde yer almasını sağlayın destek olun, omuz verin...
Kadınlar hayatın her alanında yanınızda, hayatınızı kolaylaştıran ve güzelleşendir.
Çünkü kadın tek başına ünyadır ve cennet onların ayaklarının altında...


Kadın deyip geçmeyin bilen için nefis değil nefestir! Kadın anaçtır yeryüzü ve gökyüzüdür toprak ana bile adını ondan almıştır. Kadın dokunduğu her şeyi güzelleştiren, dünyanın en değerli varlığıdır...
Kadının hayata merhabası çocuklukla başlar. Doğar, büyür, erginleşir aşk olur, eş olur, sevgili, kardeş, yaren, yoldaş olur.
Sonra filiz verir köklenir, evlenir eş ve anne olur. Yaşamı boyunca sevdiklerini mutlu etmek için çabalar, emek verir.
Anne, sevgili, sevgi, seven, sevilen ailenin temel taşı evin direği olur...


Kadını üç beş satıra sığdırmak yanlıştır.
Kadın yerine göre türkü, şiir, destan yüreğin söylediği en güzel ezgidir...
Kadın koruyan, kollayan, toparlayan, yüreğinde ki cennetle dilde dua, yeryüzünün en büyük nimetlerindendir...


Onları üzmeyin!
Kırmayın!
İncitmeyin!
Koruyun, kollayın, sahiplenin ve değer bilin...


Sitede bulunan kadın arkadaşların ve tüm dünya kadınlarının 8 Mart emekçi gününü kutluyorum.
Ezilmeden, sömürülmeden, eşit hak ve hukuk içinde yaşanacak güzel günlere...
Yaşam biz kadınların ellerinde şekil alırken, karanlık düşüncelerin sizleri şekillendirmesine izin vermeyin!...
Umut olsun
Aşk olsun
Sevgi olsun
Birlik ve dirlik olsun.
Aşk ile...

08 Mart 2017 1-2 dakika 27 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 7 yıl önce

    Günün anlamlı yazısını ve yazarımızı kutlarız👑