Çözümsüz Aşklara

Ne diyeyim sevdiceğim. Beraberken kıskançlık krizin tutuyor, ayrılınca da özlüyorsun. Beraberken krizin tutunca, hakaretler ediyorsun, ayrılınca da, pişman olup vicdan azabı çekiyorsun.
Söyle bana ne yapayım. Senin durumun şöyle; Ne seninle, ne sensiz. Aşağı tükürsem sakal, yukarı tükürsem bıyık hesabı.
Demek ki bir ilişkinin yürümesi için sadece sevmek yeterli olmuyormuş. Seviyorsun, özlüyorsun, anlıyorum ama kıskançlık krizlerinin önüne geçemiyorsun. Bu krizler tedavi de olmaz. Yani alkol sorunun olsaydı, bir kliniğe yatar tedavi olurdun ama bu kıskançlık krizine çözüm yok.
"Ben böyle olacağını bilemedim" diyorsun. "Daha önce böyle duygular hissetmedim kimseye" diyorsun.
Diyorsun da, ben ne diyeyim. Krizin tutunca olmadık hakaretleri yapıyorsun, kendini kaybediyorsun. Beni korkutuyorsun. Zaten son dönemlerde, kıskançlık yüzünden, eşlerini öldüren haberler çok fazla olunca, senin bu hallerin, beni ister istemez ürkütüyor!
Böyle sorunlu bir insanla beraber olmayı istemiyorum.
Ben de zaman zaman özlüyorum ama senin gibi problemleri olan biriyle baş edemem. Değişmezsin biliyorum.
Üstelik bir erkek, bir kadına küfür ediyorsa, ben o erkekten anında soğuyorum.
Senin de krizin tutunca, ağzından çıkanı kulağın duymuyor!
İşte böyle aşkım. İlişkimizin kısaca özeti bu!
Bu ilişki yürümez, ikimizi de yıpratır.
İnsan her acıyı unutuyor. Bu da geçer merak etme. Geçmese de hafifler. Eskiden insanlar eşlerinin her şeyine katlanır susarlarmış ama ben bu devirde böyle problemli bir ilişkiye girip, kendimi yıpratmak istemiyorum. Biliyorsun, hemen vazgeçmedim. Ben çok çabaladım. Lütfen beni suçlama. Hem dayanamayıp, sürekli giden sensin. Sonra özleyip, yine dayanamayıp gelen de sensin. Hep sabır gösterdim. Alttan aldım ama bir suçum yokken de, sürekli hakaretler duymak benim de ruh sağlığımı bozuyor. Çevremde evlilikleri yüzünden ruh sağlığı bozuk, tanıdığım birçok arkadaşım var. Onlardan biri olmak istemiyorum. Zaten onları sürekli kınayıp duruyorum. Öyleyken, ben de onlar gibi problemli bir ilişkiye giremem.
Sana kadın erkek ilişkileri üzerine söylenmiş güzel sözleri yazayım. Biraz kafanı dağıtırsın bu arada.
Üzülme aşkım. İlişkilerini yürütemeyip, ayrılan tek çift biz değiliz, sonuncusu da olmayacağız. Hayatta her şey istediğimiz gibi olmuyor ne yazık ki!

'Sevmek insanın kendi kendini aşmasıdır.'
***********
Zafer, savaşta kovalayan, aşkta ise kaçan erkeğindir.
Napolyon Bonapart,
***************
'Erkekler kahve gibidirler. En iyileri zengin ve sıcaktır, sizi bütün gece ayakta tutabilirler.'
Anonim
******************
'Bir kadın kısık sesle konuşuyorsa bir şey istiyor demektir. Sesini yükseltiyorsa bilin ki istediğini henüz elde edememiştir...'
Anonim
**************
Her sinirli kadının arkasında neyi yanlış yaptığıyla ilgili hiçbir fikri olmayan bir erkek vardır.
*********************************

Bir erkek atasözü der ki: Derdin mi var, karınla paylaş. Sonra hem derdinle hem de karınla uğraş.
*******************************

Erkeğe 'Ay'da kadın var.' demişler, uzay gemisini icat etmiş. Kadına 'Ay'da erkek var.' demişler, 'Seviyorsa gelir.' demiş.
Brooks Hays
*************************
'Her başarılı erkeğin arkasında, onunla gururlanan bir karısı ve bu işe şaşıran bir kayınvalidesi vardır.'
Cehov
-------------------------------------------------
'Erkekler kalpleriyle değil, düşünceleriyle yaşar.'
Cesare Pavese
**********************************************
'Kadınlar güçsüz olana kendini bir ödül, güçlü olana bir eşya gibi sunar.'
Cicero
*************************************************
'Erkekler şaraba benzer. Geçen yıllar kötülerini ekşitir, iyilerini olgunlaştırır.'
Clare Booth Luge
***************************************
'Bir erkeğin evi, dışarıdan onun kalesi gibi görünebilir; oysa içeriden daha çok çocuk odasına benzer.'
D. H. Lawrence
*****************************************
'Bütün erkekler koca bebeklerdir.'
Diderot
***********************************
'Erkekler yattıkları her kadını sevmezler, sevdikleri kadınlarla da yatmazlar.'
Gaston Paces
*****************************************
'Erkekler, hayatlarının sadece bir devresinde evlerinin tam hakimidirler. O da doğdukları günden üç yaşına kadar oldukları zamandır.'
George Chapman
******************************
'Bir erkeğin ölürken kıpırdayan son yeri, kalbidir. Bir kadının ise dili.'
Goethe
********************************
'Cömertlik, erkeğe yakışan erdemdir.'
Goethe
*****************************
'Erkekler yaşlanır, kadınlar ise değişir.'
Goethe
********************************
'Erkeklerin aklı, ev kadını arar ancak kalbi ve hayal gücü başka özellikler peşindedir.
Yürümeyen ilişkilere bir nebze olsun dokundurmak istedim.
Sevgiyle kalın.

19 Nisan 2018 3-4 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar