Deneme Aşk

Hoşgeldin !
Yani çok kez denediğim yolların yarısında geri döndüm,bu kez sonunu görmek istedim sadece,küçük bir çocuk gibi..
Bana aşk'ı mazur gör,sus,konuşma !
Yalnızlıkta bir ceza zaten,küçük bir adamdan pamuk prenses'e ..
Şimdi oturup aklımdan gelip geçenleri sıraya dizip yazmak isterdim ama olmuyor,defalarca yazıp yırttığım kağıtlardan özür dilerim.Sana olan aşk'ı kağıtlara ve harflere sığdırmam imkansız..Yani ben seni anlatamıyorum ki,bak ne kadarda şapşalım.
Çok defa saçmalıyorum,doğru ve düzgün bile kelimeleri seçemeden sana merhaba diyemiyorum ki.gözlerinin içine bakacak kadar cesaretim yok,kalbimde bir konser var sanki,ritim kaçıran bir müzisyen topluluğu gibi..
Al, bunlar benim en zayıf yanlarım ben sana bağlandıkça oralardan vurursun..
Diyorum ya,ben her gece en son seninle konuştuğum dakikaları seviyorum,gülüşüne yüklediğim anlamların haddi yok !
Ben seni anlatamıyorum ya,anlatamadığım kadar seviyorum bunu bil !
Şarkılar çok uzaklara götürür ya insanı. Hadi, onlardan birine tutunup gel
iyi geceler diyebilmek üzere..

ve unutmadan benim romanım daha bitmedi !
sadece beni çok sev, ben seni hesapsız seviyorum...
bütün aşkları kızdıracak kadar!

04 Eylül 2012 1-2 dakika 75 denemesi var.
Yorumlar