Dost Acı Söyler...

Dost acı söyler...Kimilerinin beğenerek söylediği, kimilerinin ise asla hatırlamak istemedikleri bir söz...

Bir dostumuzun bize gerçekleri söylemesi neden gücümüze gider?Bize en kötü günümüzde bir yol gösterebilecek birinin olması ne hoşumuza gider değil mi?Yani güven kazandırır bize.Ama doğrusunu söylemek gerekirse yaptığımız hataları asla kabullenmeyiz....Ve biri bizi uyarınca da ona sesimizi yükseltiriz,parlarız bir an...Öteki tarafta yaptıklarımızdan zevk alan , hata yaptığımızı bilebile en ufak bir uyarıda bulunmayan birine dost diyoruz nedense.Çünkü acıları duymak kimsenin işine gelmez.Tabi herkes için bir tek doğru vardır ...O kendisinde saklıdır.Acaba bildiğimiz doğruları sayarsak ne kadar alçalırız? Neden mi?Düşünsenize bir an doğru olduğunu bildiğiniz olaylar zamanı gelince düşüncelerimizi bir bir yüzümüze vurmaz mı?Yani en doğru bildiklerimiz bizi yanıltmaz mı bazen.İşte hatalarımız bunlardan kaynaklanıyor.Unutmayın ki sizi güldürenler değil, sizi ağlatanlar iyiliğinizi ister.Dost dediğin acını da paylaşır sevincini de...Ama gün gelir bizi aldatır, en ummadığımız yaralar da açabilirler .Yine de içindeki ?ben? in iyi bir dost olduğunu unutma ve sakın ona karşı tavır alma.Yapılan hatalar elbet fark edilir...Ama söylenen acı bir söz ömür boyu bizi yer bitirir...

Sonuç:Dostlarımız bizi aldattıkları zaman dostlarına karşı sadece kayıtsız kalmak ; ama felaketlerine karşı duyarlı olmalıyız...

23 Şubat 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 13 yıl önce

    dostluğun anlamı budur zaten. Acı söyler ancak doğruyu söyler, her ne kadar hoşlanmasak da. Ancak zaman geçtikçe kimlerin gerçek anlamda dost olduğunu daha iyi anlıyoruz.. Kutluyorum Ayşe Hanım, güzel bir yazı olmuş SElamlar

  • 13 yıl önce

    Unutmayın ki sizi güldürenler değil, sizi ağlatanlar iyiliğinizi ister.👍

    Bazen koskoca insanlar bu gerçeyi yeterince anlamıyorlar...Ayşeciyim düşüncelerin mükemmeldir,kutlarım...Selamlar