Gözler Kalbin Aynası

Kalbin aynası derler gözler için. Mutluluklarımızı parıltıyla yansıtan bir ayna. Acılarımız , çilelerimiz, farlarını söndürür bir bir ....
Gözler vardır, bakar anlamsız anlamsız ama görmez gerçekleri...

Yalnızlık insana çökerse gecenin zifiri karanlığı gibi aniden, gözler göremez olur her şeyi. Acılar bir kara bulut gibi çökerse insanın üstüne ; ışık arar umuda yolculuk için.

Gözler, seni umuda bağlayan. Ümitsizlikler de, bir bakışla hayellerinde şimşekler çaktıran...
Gözler uzakları yakınlaştıran, Seni geleceğe taşıyan. Halılarda ilmek ilmek sevdaların destanını işleyen. Bir ressamın resminde hayat bulduran.
Gözler bazen yağmur yüklü bulutlar gibidir. Acılarında da , mutluluklarında da akıtır gözyaşlarını tane tane..

Sevgisiz bakan göz, göz değildir. Onlar ancak karanlıklara açılan bir penceredir. Alevleri kızıllaşmış bir cehennem çukurudur. Merhametin kıvılcımları değil kinin , nefretin kıvılcımını saçar. Yürekleri dağlayan bakışlardır.

Hani derler ya ?sözlere gerek yok gözlerin yeter?diye ben o gözleri aradım bir ömür boyu.
Hayatın iğrençliklerini saklayan bakışları özledim...

Sevdalıların istasyonlarda ne olursun gitme der gibi bakışlarına yansır...
Cenazenin arkasında ki hüzünlü bakışlara yansır...

Hayata yeni gözlerini açan bir bebek niçin yumar gözlerini acaba? Yoksa tüm çirkinliklerin, bencilliklerin, düşmanlıkların olduğu bir dünyayı görmek istemez mi?
Keşke herkes sevgiliye açılan pencereden bakar gibi baksa tüm insanlara...

Gülbakışlarımızla baksak aydınlık yarınlarımıza...

Hayatımızı bakışlarımızla güzelleştirecek olan yine bizleriz. Umarım tüm gözler sevgiyle bakmayı öğrenir.

19 Ağustos 2009 1-2 dakika 15 denemesi var.
Yorumlar