Güç

Türkiye de bazı yazarlar bilinmez güçlerin kısacası iktidarların erklerin kurbanları olmuşlardır. Hakkında kim ne düşünürse düşünsün Türkiye' nin en önemli yazarlarından biri Ahmet Altan bir diğeri Peyami Safa ve rahmetli Oğuz Atay' dır. Önemli kadın yazarları da vardır. Adalet Ağaoğlu Halide Edip Adıvar Buket Uzuner Gülten Akın gibi. Elbette kadın yazarlar dünya da olduğu gibi bizde de her nedense ikinci sırada kalmışlardır. Sanki yazdıkları pek önemsiz sıradan bir şeylermiş gibi...

Uzun zamandır edebiyat okumuyorum. Gazete ve dergilerden de uzağım. Demek ki uzun zamandır Türkiye' de yazınsal konularda bir sıkıntı var ya da yazınsal konular sıradanlaştı. Eskiden kitapçılardan önemli yayın evlerinden çıkmayan ben şimdilerde bırakın kitapçıları yayın evlerinin kapısının önünden dahi geçmiyorum.

Peki benim bu internet ortamında ne işim var. Yanıtım şu; sıkıntıdan-arayıştan. Ne ararım ben? Özgünlük masumluk amatörlük kokan mis gibi fırından yeni çıkmış yazılar. Arada bir değişik kalemlere rastlarım. Bu şudur; sıcakta deniz ortasında gün batana kadar balık tutamazsınız ama tam karaya dönecekken oltanıza bir balık takılır. Hah işte dersiniz! Ağzınız sulanır limon kokulu yazıya denk geldiğinizde....

Peki siz site yöneticilerinin duyguları var mı? Sanmıyorum. Olsaydı bu kadar ahkam kesmezdiniz.

Şimdi bu yazıma da jilet atın. Bir aferin daha benden size...

22 Eylül 2022 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 18 ay önce

    Necmi bey bir üyenin bir yazıya yazdığı yorumlardan nerelere getirdiniz olayı hayretler içindeyim, sizin beğendiğinizi bir başkası beğenmek zorunda değil, ayrıca bizler yönetici olduğumuz kadar bu sitenin üyeleriyiz ve eser altına eklediğimiz yorumlar üye kimliğimizle yapılır yönetici olarak üyeyi uyaracaksak başka yolları vardır bunun ve ; isim vererek paylaştığınız yazıyı jiletleyen sizsiniz önce neden biz suçlu olalım ismimizi kullanmak neden bir yazıda hakkınız var mı eleştiriye önce kendinizden başlamalısınız ve lütfen uzatmayın konuyu siz beğeninizi bizde beğenmeme sebebimizi yazma hakkına sahibiz.- Evet site olarak kurallarımız var ve bu siteye üye olan kişiler bu kuralları kabul etmekle yükümlüdür-( bu kısım yönetici kimliğimizdir ) bilginize