Gülü(Ş)üm"e

merhaba gülüm,,,-gülü(Ş)üm....

ben geldim...daha an olmadı sayılır...ilk anlarım yine seninle olsun istedim...affet yine arsızlık ettim...yine istemediğin bişey yaptım....kızmadın inşallah...
ben aslında haber vermek için uğramıştım...hani senin kaçıslarına adamıştım ya kendimi "Artık vazgectim...." demek için geldim...
ha yanlış anlama sakın,,,senden değil sonunun hazan olduğunu bildiğim,öğrendiğim vuslatlardan vazgectim...


yokluğun gülüm bitmek tükenmek bilmeyen yokluğun....
kahrolası acılar içinden sıyrılıp gelen yokluğun...


yokluğun ; varlığın çekim alanına giren en ulvi acıydı ; maddeyi manaya veren en cömert sancı...
evet sevgili seninle öğrendim herşeyi,,,en zor olanları senin bıraktığın yarım bi ruhla alt etmeyi başardım...
sen oldum herşeyden çok,,,sende oldum,,,sende-N oldum ey yarrr....


yine yokluğuna sığınıyor kaleme sarılıyorum...
hissedebildiğim herşey sende can buluyor...öyle ya sensiz ben neyim ki sevgili....


gül diyorum kalem ayrılıyor benden...gülüm diyorum seni hissediyorum evvelden....gül kokulu yarim gülüm gülü(Ş)üm...
pervaneye dönüyor ateşinde yanıyorum ey yâr.....


.....06.05.09........22:22

13 Mayıs 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    güzeldi senin çizginin dışında kalmış :) tebrikler

  • 15 yıl önce

    e biraz değişiklik olsun değil mi ablacım.. :D