Hala Bu Şekilde Kötü Yola Düşen Var mı Acaba

Arka sokaklara baktım biraz bu akşam. Bir kızın gazozuna ilaç koydular, kızı kötü yola düşürdüler. Bu devirde kızlar hala böyle kötü yola düşüyor mu? Şimdiki kızlar hepsi uyanık. İnternet var. Televizyon var. Hadi bizim zamanımızda yoktu. Biz daha cahildik. Ben her yere tek başıma giderdim. Evin erkek kızıydım. Kimse benim gazozuma ilaç koymadı .Niyetine giren bile olmadı. Şimdiki kızlar böyle ilaçlı gazozlarla hala kötü yola düşüyorlar mı gerçekten. Arka sokakları izleyince şaşırdım.Şimdiki gençlerin bilmediği bir şey yok, nasıl tongaya düşüyorlar ki anlayamıyorum. Hala bu yolla kızları düşüren çeteler var mı? Belki yabancılara, evini terk edenlere yapıyorlardır. Zorla, kaçırıyorlardır da, dizideki kız kendi ayağıyla Selim denen sevgilisine inanıp düşüyor.
Şaşırdım! İnanamıyorum! Yok artık!
Bu zamanda, hem de üniversite öğrencisi bir kızcağız.
Bazen televizyon izlemiyorum hiç diyorum, oturuyorum izlemeye. Sonra şaşırıyorum! Eşime sordum. "Hala kızların gazozuna ilaç katarak kötü yola düşürebiliyorlar mı?" dedim. Eski Türk filmlerinde tecavüzcü Coşkun çok yapardı, kızlar...Kızlar...Siz tecavüzcü Coşkun'un filmlerinden ders almadınız mı? Siz ne izliyorsunuz, ne okuyorsunuz? Bu kadar da cahil olamazsınız artık. Gülüyorum diyeceğim şimdi olmayacak. Şimdi kötü yola düşmüş bir üniversite öğrencisine "Sen bu yola nasıl düştün kızım?" Diye sorduğumda bana "Erkek arkadaşım gazozuma ilaç katarak beni kandırdı" Derse ben hayret ederim! Bu devirde. Hadi canım sende! Bu kadar saf olamazsınız. Olmayın da zaten. Şimdiki gençler çok zeki. Leb demeden leblebiyi anlıyorlar. Sizi kötü yola düşürecek, kötü niyetli birini siz tahmin edemiyor olamazsınız. İnanamıyorum! Bir gün ben de gitsem bir bara şimdi. Benim gazozuma da ilaç koyan olur mu acaba? Beni yaşlı bulurlar, onlar çıtır kızları düşürüyor. Zor işler. kızın var mı derdin var olmamalı....Kız evlada sahip olmak ne güzeldir. Benim bir kızım bile yok. Olsa da uyanık olurdu. Gazozuna ilaç koymalarına izin vermezdi. İki oğlum var. Onlar kız arkadaşlarının gazozuna ilaç koymuyorlar. Kız arkadaşları gelip bizde kalıyorlar. Ben de kızların içeçeklerine bir şey koymuyorum. Yoksa siz kız arkadaşlarınızın gazozuna ilaç koyuyor musunuz? Aaaa! Kızlar siz hala böyle tongaya düşebiliyor musunuz. 2015 yılında yaşıyoruz ayol. Bu kadar saf olamazsınız! Bir zamanlar İstanbul'da Ermeni bir kadın vardı o düşürüyor derlerdi. Ermeni kızlarını düşürmüyormuş, Türk kızlarını düşüyormuş diye okumuştum. Şu an ismi aklıma gelmedi. Bu yolla dünyanın malına sahip olmuştu. O kadının malları ne oldu acaba? Ailesi falan var mıydı. Böyle bir akrabamdan miras kalsa kesinlikle kabul etmem. Öyle bir akrabam da yok zaten. Hiç televizyon izlemezsem, hiç gazete okumazsam yazamıyorum. Arka sokaklara yarım saatçik baktım. Bakın neler yazdım. Yazsam daha yazarım, uzatmayım, okuyucular sıkılmasın. Söylemek istediğimi anladılar sanıyorum.

24 Nisan 2015 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar