Halimize Şükret-miyoruz Sorguluyoruz

Adına "Haber,Gazeteci" demek için çokça düşülmesi ve sorgulanması gereken bir "haber (YALAN" ajansı" tatil için Türkiye'ye gelen Gurbetçileri manşet yapmış "Dönüş yolundaki gurbetçiler: 'Halinize şükredin, Avrupa bildiğiniz gibi değil"

Evet başlık aynen öyle içeriği ise hamaset,popülizm ve yalanlarla dolu.

TL'nin artık yerlerde sürüklendiği,can çekiştiği herkes tarafından kabul görülen bir gerçeklik.

Türkiye'de kaba taslak bir hesap yapılduğında alınan asgari ücret 5.500 tl.

Kira: 2,500-4000 TL arası

5 kilo şeker: 130 TL
1 kilo siyah çay: 180 TL
5 LT yağ: 170-250 TL
sebze ve meyve kilosu 10 TL'den başlıyor

giyinmek ve ayağa papuç en kalitesiz bile 200 tl'den başlıyor.

vs.vs yani verilen asgari ücretle resmen ölmeyin ama sürünün diyorlar.

Gurbetçiler aldıkları Euro ve Dolar ile Türkiye'ye gelip hem tatil hemde ticaret yapıyorlar.

Ticaret ev,araba ani gayri menkul işlerine girip gelecek hazırlıyorlar kendilerine.

Almanya'da asgari ücret 1811 euro oldu yani Türk parası ile 33.104,25.

Ve bu maaşı alanlar Türkiye'de 5.500 tl alanlar ile kendini kıyaslayıp "ŞÜKREDİN" diyorlar.

Ve "VATAN,MİLLET,TOPRAK" hamaseti yapıyorlar.

Yemezler arkadaşlar insanları Ahmak ve Aptal ve koyun yerine sokmayın ve kimse ,kimseyi başkası ile kıyaslamasın.

Halimize Şükret-miyoruz,Sorguluyoruz.

29 Temmuz 2022 1-2 dakika 16 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (2)
  • 21 ay önce

    Yaratılan yanlış algı operasyonlarının toplumun cahil kesimini etkilediği bir gerçek ve fakat aklı selim insanlar olarak şükretmek yerine hesap sorulması gerekir dediğiniz gibi teşekkür ederim paylaşımınız için Serdar bey