Hedef Türkiye İse

Bu darbe girişimin de ki sorular;
Kaç masum asker öldü?
Kaç polis bombalandı?
Bu güne kadar kaç yanlış karar verildi?
Kaç haksız iş yapıldı?Kaç kişi zengin oldu?
Yurt dışına ne kadar para aktarıldı?
Kaç insanın anası ağladı?
Bunların hesabı sorulmalı?
Kaç fabrika kapandı?
Kaç kişinin ocağı yıkıldı?
Kaç hain iş sahibi oldu ve köşe döndü?
Kaç yanlış fetva verildi?
Kaç Müslümanın imanını ve inancını çaldılar?
Bunların hesabı da sorulmalı?
Bu hainlerden öyle çok hesap sorulacak sepeb var ki?
Bu örgüt civa gibidir;Konduğu kapın şeklini alır!
Bu örgüt bukelamun gibidir;Renkten renge girer!
Bu örgüt gölge gibidir;Menfaati varsa seni adım adım takip eder.
Neyse ki üst akılları da dahil olmak üzere hepsi beceriksiz ve hepsi Türk Adaletine hesap veriyor!
Bu memlekette öyle çok yiğit vatan evlatları ve kahramanlar var ki;Gerektiğin de ortaya çıkar ve bütün vatan hainlerine DUR! Der,onları yıkar ve yok eder.Çünkü;
Bu memleket te günün beş vaktinde dua eden aksakallı ihtiyarlar,günün beş vaktinde ağzı dualı analar,şehid ve şühedalar var.Hepsi memleketin,milletin birliği,dirliği için çalışıyor.
Bu memleket asla yıkılmaz,bölünmez ve parçalanmaz.
Bu din asla, yok edilemez.Dinin sahibi ve koruyucuları var.Varsın Haçlı,İslama savaş açsın.
Varsın Avrupa ve Amerika binlercer içimize hain göndersin,ajan çıkarsın Allahın izniyle ne bu memlekete ne de bu dine zerre kadar zarar veremezler.
Onlar;
--HEDEF TÜRKİYE! Deseler de bu hedefi asla vuramazlar.Senelerdir Taa Sultan Kılıçarslan'dan beri bu devam ediyor.Yine devam edecek.Haçlı Ordusu hangi taktiği denerse denesin asla başarılı olamıyacak.
Şairin dediği gibi;
'Vatanın bağrına düşman dayamış hançerini
Yokmudur kurtaracak bahtı kara maderini?'
Cevabı her zaman hazır;
'Vatanın bağrına düşman dayasın hançerini
Bulunur elbet kurtaracak bahtı kara maderini!'
Biz de diyoruz ki;
Selam olsun topun,tüfeğin,bombanın karşısına iman gücüyle duran bu VATAN SEVDALILARINA!
Selam olsun Peygamberin övdüğü analarından temiz süt emmiş VATAN EVLATLARINA!
Sahi ;
---Bu vatan evlatları kaç kişi acaba? Hiç sayan oldu mu?
---Ben saydım; Tam 80 Milyon...
---Ve hepsine;TÜRK MİLLETİ denir!Dünyaya örnek bir millettir.
---HEDEF TÜRKİYE ise karşıların da imanlı,inançlı tam 80 Milyon hazır.Nöbette bekliyor.
Kim gelirse gelsin,nereden gelirse gelsin daima hazır,asker bir millet.
Biz ki;Demir dağları erittik,Çanakkale Geçilmez dedik,Kurtuluş Savaşını verdik.Bu hainlerin oyunları bize vız gelir.
Ne kadar hain gelirse gelsin hepsi yok olacaklar.Bu millet hedefine mutlaka varacaktır.
Yeter ki;
---Allah Birliğimizi,Dirliğimizi, İmanımızı ve İnancımızı bozmasın!

Kemal DOĞANAY

24 Ağustos 2016 2-3 dakika 115 denemesi var.
Yorumlar