Hep Aynı Hikaye

Biz bu hikayeyi Kurtuluş Şavaşı'ndan öncede duymuştuk.Devleti yönetenler halka rağmen hakkı değil haksızlığı savunur olmuştu.Kişisel çıkarlarını bir bahane bulup halkın meselesi gibi gösterip,kendi emellerini gerçekleştirmenin hevesine yenilmişlerdi.
Tarih değişse de insanlığın değiştiremediği tek kavram galiba ego olmaya devam edecek.O zamanda yönetim halkla ilgilenmemişti.Şimdide halkın desteğini aldım artık onun geçim derdi ile bir işim olmaz deyip,kendi kazanç ve egolarını gerçekleştirmek isteyen kişilerin oluşturduğu çoğunluk,halkın arasına girip onun sorunlarını çözec eğine;kendi avrupalı hastalığını iyileştirmenin derdine düşmüş.
Bunu adım adım gerçekleştirirkende kötü emelli,enternasyonellerin ekmeğine yağ sürmeye de devam etmektedir.
Bunun en son örneği kısa bir süre üstün makam sahibi oldum diye kendine sonsuz haklar kazandıran yasa teklifini kabul ederek gerçekleştiren bu hegemonya,daha neler e ihtiyaç duyacaklar çok merak ediyorum.Bir daha bu halkın sabrını deneyen ve bunu halk adına yaptığını savunan bu çoğunluğun azınlığın da bir gün kendini dinlettireceğini tarih gördü ve yazdı.Ümidim yine bu azınlığın buna bir daha ihtiyaç duymamasıdır.Eğer bu şartlar devam ettikçe bunun gerekli olduğu savını sürdürmeye devam edeceğim.

14 Mayıs 2013 1-2 dakika 10 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar