İçimdeki Çocuğu Özledim

Her insanın içinde bir çocuk vardır. Bizler o çocuğun büyümesine asla izin vermeyiz. Yılların alnımızda bıraktığı kırışıklıklara aldırış etmeden, yaşlanmadığımızı onunla haykırırız tüm dünyaya. Onunla yaşayamadıklarımızı yaşarız. O çocuk, bizimle aramızda hep bir sır kalmıştır. Onu hep gizli yerlerde çıkarır, gezdiririz, oynatırız.
Gecenin bir yarısı çıkarız dışarı. Karanlığa sığınınarak, kuytu bir parkta onu kaydırırız, salıncakta sallarız özgürlüğe uçururcasına....
Çıkarız yüksek dağların zirvesine nefesimiz çıktığı kadar haykırırız hayatı, zaferi kazanmışçasına, kötülüklere karşı...
Tek başımıza saklambaç oynatırız ona ağaçların, duvarların arkasında ... Hiç bulunamamacısına....
Kendimizle baş başa kaldığımızda muziplikler yaparız gizli gizli. Bazen kendimize güleriz. Bu sen misin deriz. Şaşırmış halde...
Aynaya bakarız ilk ve son masumluğumuzu görmek adına....Kendimizi beğeniriz, nanik yaparız yaramazca....

Hani derler ya ? bana düşlerini kiralar mısın abi? Ayakkabılarını bedava boyarım? öyle güzel düşler aramak isteriz.
Bir su birikintisi gördüğümüzde üzerinde zıplamak isteriz dizginlenemeyen yaramazlığımızla....
İçimizdeki çocuk çok şey istemez bizden. Sevgi ister, güven ister, özveri ister, kendin olmak ister, masumluk ister, derinlik ister. Daha doğrusu kendin olmak ister. Başkaları ne diyecek. Nasıl düşünecek diye düşünmek istemez. İçinden geldiği gibi yaşamak ister...

Bırakalım artık içimizdeki çocuk hep mutlu olsun. Kimsenin onu yok etmesine izin vermeyelim. Onu içimizde hapsetmeyelim. Çözelim kelepçelerini, özgürlüğe salıverelim. Dünyanın karanlıklarını onun gözlerindeki parıltıyla aydınlatalım. Onun minicik kalbiyle atsın kalbimiz . Onun masum gülüşleriyle gülelim, sinsi gülüşlerden arınmış halde. Ağlarken de onun gözyaşlarını akıtalım. Yüreğimizden geldiği gibi, yalansız, gösterişsiz...

Ben o çocuğu çok özledim. Yıllara onunla meydan okumak istiyorum. Onu çok arıyorum. Onda, saklı kalmış güzelliklerin hayalleriyle teselli buluyorum. Ama o çocuk gelmiyor bana. Küs olmasından korkuyorum...

05 Haziran 2009 2-3 dakika 15 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    İçimizdeki çocuk asla büyümez.. Kutlarım güzel paylaşım...👍