İnsanlığı Unutanlara

Hainlere ve bölücülere karşı sık sık şiirler yazıyordum.
Güney Doğu'nun mutlaka bu pisliklerden temizlenmesi gerektiğini vurguluyor,
gerekirse teröristlere, onlara destek verenlere süpürme ve yok etme
harekatı uygulanması gerektiğini belirtiyordum.
İşte böyle bir zamanda Güney Doğulu bir genç;
---Ağabey! Bizi buralarda yalnız bırakmayın. Burada herkes hain değil. Vatanını, milletini, dinini ve bayrağını seven binlerce insan var. Sizler bizi bırakırsanız; Bizler buralarda bu hainlerin ellerinde kalırız. O zaman ne yaparız?
Diye mesaj göndermişti.
O günlerde yine çok şehit cenazesi geliyordu. Herkes gibi ben de çok üzgündüm. Kırgındım. Kızgındım.
Hem teröristlere, hem onları destekleyenlere, hem anne, baba ve kardeşlerine hem de hükumete. Gerekli tedbirleri almadıkları gibi bir de 'Çözüm Süreci!' denilen safsata işlerle vakit geçiriyorlardı.
Beni veya benim gibi düşünenleri bıraksalar bütün Güney Doğuyu öylece yok ederdik.
--- Ama ben insandım. Öğretmendim. Eğitimli bir insan olarak hayatımda bir karıncayı bile incitmeye kıyamazdım.
Lakin vatan hainleri öyle değildi.
Her tarafı yakıp yıkıyorlar, yüzlerce masum cana asker, sivil demeden kıyıyorlardı.
Şimdilerde aklım biraz daha insancıl olmaya başladı.
---Neden mi?
İşte sebebi;
Hakkari'de; Jirki Adıyaman Aşiretinin açıklamaları tıpkı o gencin yazdıklarına benziyordu;
---'Bizler bütün hainlerle savaşıyoruz. Kürdüz ama Türküz! Her zaman devletimizin yanındayız. Devletimizle birlikteyiz. Bu vatan hepimizin. Sonuna kadar savunmaya devam edeceğiz.
Demek ki;O genç sözlerinde samimiydi. Şimdi anlıyorum. Güney Doğu'da da vatanını, milletini, dinini ve bayrağını seven insanlar var. Ve onlar da bizim gibi düşünüyor. Vatan kaygısı yaşıyor.
Güney Doğu böyle yiğit insanların sayesinde dimdik ayakta ve hala devletine sadakatle bağlı.
Biz de güzel atasözleri vardır. Örnek almak lazım.
Ne der Atasözlerimiz;
'--- Yar uçtuğu zaman tozar.
---Dinsizin hakkından imansız gelir!'
Güney Doğu'da ve Türkiye'nin bazı mahallelerinde yar uçmuştur. Dinsizler azmıştır. Artık bunlarla dişe diş, göze göz savaşı yapılmalıdır. Böyle hainleri en kısa zamanda bütün devlet ve millet güçlerini kullanarak, yok etmek şarttır. Kimsenin gözünün yaşına bakılmamalıdır.
---Kurunun yanında yaşta yansa da ne yapılması gerekiyorsa, hemen yapılmalıdır.
Hainler çok. Masumları ayıklamak da o kadar kolay değil. Adam evlere bomba tuzaklıyor. Uzaktan yıkın gitsin. Varsın viran olsun. Askerimizden, polisimizden daha mı değerli bir ev. Hainler sokaklara barikatlar kuruyor. Uçurun gitsin hepsini. Hiç sormaya bile gerek yok.
---'Teslim ol!' çağrısı insana yapılır. Bunlar insan değil ki!...
Allah, devletimize, milletimize birlik ve beraberlik versin. Ordumuzu ve polisimizi korusun, başarıya ulaştırsın.
İnşallah, Türkiye bu karanlık günleri de atlatacak. O eski güzel günlere dönecek.
Düşman her zaman vardır.'Su uyur, düşman uyumaz!' diyen boşuna dememiş.
--- Yeter ki, suçlular cezalarını misliyle ödesinler. Gerekirse; Yedi sülalesi yok edilsin. Ortadan kaldırılsın.
İnsanlık, insanlara yapılır.
İnsan olmayanlara insanlık yapılmaz!

14 Nisan 2016 2-3 dakika 115 denemesi var.
Yorumlar