Kadınları Anlamak Zor mu

Kadınları anlamak, dünyanın en zor bilinmeyen denklemi olmalı.
Bu konu hakkında, binlerce söz söylenmiş, binlerce kitap yazılmış.
Ünlülerin kadınlar için söyledikleri ünlü sözler tarihe geçmiş.

Kadınları çözmek bu kadar zor mu?

Bu konu zor olmazsa, yüzyıllardır gündemde kalmazdı.
Bilinmeyen gizemli şeyler, insanı kendine çeker.
Erkekler karşı cinsi çözmüş olsa idi, kadınların cazibesi hala devam eder miydi?
Victor Hugo'nun kadınlar için şu ünlü sözü tarihe geçmiştir.

'Kadını güzel yapan tanrıdır, sevimli yapan şeytandır.'

Victor Hugo'nun bu sözünde, ruhani bir açıklama vardır.
Kadını tanımlamasına mistik bir hava katmış.
Bu sözünde tanrı ile şeytanın yerini değiştirsek, yine aynı sonuç ortaya çıkıyor.

'Nerede şeytan başarısız olursa oraya kadını yollarlar.'

Bu Rus atasözü de kadına şeytanın bile aklının ermediğini özetlemiş.Hiçbir mantıklı tanımlama kadını anlatamaz.
Sözün ve mantığın bittiği yerde kadının aklı, sevgisi, hırsı, kıskançlığı, cazibesi, anneliği, dişiliği, altıncı hissi ve vücudunun fiziki silahları devreye girer.
Vücudunun fiziki silahları saymakla bitmez.

Bir bakışıyla en kuvvetli savunmayı teslim alabilir.
Kirpiği ile çelik zırhları kolayca deler. Kaşını şöyle bir kaldırışı veya çatışı, karşısındakini deli eder.
Dudakları,saçları öldürücü silahlarının başında gelir.
Yuvarlak hatlarını silah olarak kullanmasına hiç gerek yoktur.
Yanakları,gamzesi, elleri, tırnakları, parmakları, bacakları, sesi, gözyaşları, boynu, kulağı, vs, vs, saymakla bitmez.
Bu kadar değişik özelliği olan ve bu özelliklerini nerede, ne zaman, nasıl kullanacağını,kendinden başka hemcinslerinin bile tahmin edemediği bir dişi.
Kadını çözülmeyen yapan o kadar çok avantajı var ki.
Bir bütün olarak, bu yaradılış özelliklerini, düşündüğümüz zaman
Erkekler işin işinden çıkamamakta haklılar.

'Kadınlar sözleriyle değil, gözleriyle konuşur aslında. Bu yüzden onları anlamak için dinlemek yetmez, izlemek gerek yalnızca.' [Dostoyevsky]

Bu bilinmeyen denklemin, dünya durdukça çözülmeyeceği kesin gibi gözüküyor

02 Ekim 2013 1-2 dakika 20 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 10 yıl önce

    Aslinda kadinlarda erkekler icin ayni seyi dusunuyorlar. ilginc olan sey ise bunca sozu yine erkeklerin soylemis olmasi:-) kadinlari anlamak gercekten cok kolay ama erkekler hep zoru seciyor. Bir bayanla bir erkek arasinda ki tek fark ayrinti. biz ayrinti odakliyiz erkekler ise sonuc odakli yani erkekler de biraz ayrintiya baksalar sorun filan kalmayacak:-) yine hos bir yaziydi. Kutluyorum sizi.