Ki Sen Gelseydin

'Sana bakışım yeni bir efsanenin filizlenişi,
Yeni bir masal
Taze bir Aşk
Bedbaht bir devrin yıkılışıdır.'

Bir hayli mevsim geçti farkındasın değilmi ?
Gelmedin; oysa ben seni kalb-i makamların en yücesine layık görmüştüm.
Ki sen gelseydin;

- Yere düşen ekmek parçası gibi üç kez öpecektim alnından
- Avucumun içiyle tutacaktım ellerini , parmak uçlarım yüzüne değdiğinde tebessüm edecektin.
- Her buluşacağımız vakit ellerim cebimde bekleyecektim seni.
- Çorba yapacaktım sana. Ama sadece hasta olduğunda.
- Soğan doğrarken bile ağlamayacaktım.
- Kalbimde kocaman bir saray , bir demet papatya ve alyans alacaktım en ucuzundan.
- Sana büyük evler ,çiçekler , pahalı takılar alamayacaktım.
- Limiti şişkin kredi kartları veremeyektim.
- O çok sevdiğim ayakkabıyı alamayacaktım sana.
- Paramız olacaktı ama çok paramız olmayacaktı.

Bak yine para sözü geçti hevesim kursağımda kaldı. Kitlendi yine duygularım. Belkide bu yüzdendi gelmeyişin. Oysaki ben senin için... neyse boşver bir önemi kalmadı artık.
Karanlıktan korkup evin en ücra köşesine saklanan çocuk gibiyim bu vakitler. Dünyanın dibine saklandım , hayat kitlendi üstüme. Sağır oda, ömür denilen vicdansız. Her seni düşündüğümde , gel dediğimde böyle mi olacak,mahkumiyetim ne zaman sona erecek , hevesim tamamlanmayacak mı hiç ? Ben hep yarım mı kalacağım böyle.

-Oysaki ben seni doğru dürüst tanımıyorum bile. Hadi kendinden bahset biraz. Nedir bu gözlerindeki efsun. Ab-ı hayat suyuyla mı yıkandı saçların. Seninde dudaklarından dualar dökülür mü beş vakit. Eğildi mi alnın secdeye. Ve sen bilirmisin zamansız gidişleri yada hiç gelmeyişleri. Bir hayli mevsim geçti , tanışıklığımızın gündönümü bugün , ne bu korku vicdansız.

Susma bak bugün Kasım.
Ayrılıkların , vefasızlıkların , kalp ağrılarının yıldönümü.

Ki geleceksen;
Gidelim buralardan de bana. Gidelim diyeyim bende. Şimdilik hayallerime. Takvimsiz, vakitsiz. Başörtü sorunu olmayan kitap ve deniz kokusunun içiçe olduğu , hayallerime gidelim.

01 Kasım 2013 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar