Kırılma Olur mu


İki elim kanda olsa yetişirim ben ...

Ne kadar farklı bir gün , aslında sevinmem gerekiyor . 2 Gün yoğun bakım bir gün servis odası içime hapsettiğim ne olacak korkusu geceleri kuş uykusu ve akıl almayan dualı bekleyişler...

Bir rahatlama var aslında eve gelmenin huzuru yanımda canımın yarısı ama hala o korku ta derinlerde ve beni hala dürtüyor.

Göğsümdeki sancı yükseliyor. O yükseldikçe kapanan gözlerim var.

İçime sığmayan boğucu sıkıntı ile ürperiyorum iliklerime kadar ..

Geçmemiş sanırım kaybetme korkusu ...

Yazanlar arayanlar soranlar gelenler sağ olsunlar ama bu bende kaldı işte ne zaman geçer bilmiyorum.

İçimde kalan bu boğucu korku beni ne zamana hazırlıyor ne için hala benimle ve neden geçmiyor .... 

BİLMİYORUM..

İki elim kan da olsa yetişirim ben ...

Ben hiçbir dostumu arkadaşımı en dar ve zor zamanında yalnız bırakmadım. Hep yanlarında oldum. Zaman değişti tabii ve zaman artık mesaj telefon ve yorum zamanı ... Artık azınlık da ziyaretler yanındayız diyerek gelmeler .. Bekliyormuş insan ben bunda bunu anladım.

İki elim kan da olsa yetişirim diyenler yoktular. Sonuç da bu sağlık ama öyle kindarlıkmış ki ne aradılar ne de sordular. Demek böyle böyle büyüyor o nefretler darılmalar küskünlükler. Böyle değişiyor insanlar ve böyle böyle yok oluyor hayatımızdaki dostluklar can ciğer arkadaşlıklar....

SİZİ ÇOK İYİ ANLIYORUM...

Şimdi okuyanlar biz aradık biz sorduk biz geldik diyecekler sağ olsunlar tabii ki bir merhaba bile demek insanı nasıl rahatlatıyor bilemezsiniz.

Nerelerdeydiniz peki hani o gelmeyenler yada aramayanlar yada bakıp geçenler ...

5000 kişi ile aynı geçmişi paylaştığım dostluklar ... 

Nerelerdeydiniz ?

Teşekkür ederim hepinizin nerelerde olduğunuzu biliyorum artık tek bildiğim benimle değildiniz . Gerisi tırı vırı ...

İki elim kanda olursa bende gelmeyeceğim. Ya doğum günü eğlencesindeyim yada arkadaşla kafe de hatta çok işim vardır çekimde de olabilirim . Kısacası sana ayıracak vaktim pek olmayacak kırılma olur mu diyebilirim. O zaman sen sakın alınma en azından senden daha açık daha bön de olsa gerçeği söylemişimdir. 

KIRILMA OLUR MU ?!

25 Ağustos 2022 2-3 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar