Kokan Kokana

Yapılan ilginç bir araştırma sonuçları şöyle:

*Dünyanın en kötü kokuları; tuvalet kokuları, kirli bebek kokuları, çürümüş yumurta kokuları.

*Fırtına kuşu çok kötü kokan bir kuş türüdür. Güney denizlerinde yaşıyor ve çürümüş her şeyi yiyorlar. Sürekli pis kokulu bir madde fırlatan bu kuşların salgıladığı madde içinde öyle güçlü bir asit bulunur ki, bu koku, yıkanan montlardan bile çıkmıyor.

*Kokarcalar kötü koku yayarak, kendilerini düşmanlarından koruyorlar. Kokarcanın kötü kokusundan, insanın gözleri yaşarır. O derece kötü kokuyorlar.

*Köpekler çok kötü kokarlar ve kötü kokan yerlerde yuvarlanmayı da çok severler.

*Akbabalar terlemez ve çok kötü kokarlar.

*Orta çağ da sesli olarak gaz çıkarmak, eşinizi çok sevdiğinizi gösteriyormuş. Şimdiler de bu sebepten ötürü kavga eden eşler oluyor. İnsan gaz çıkarmak istese çıkaramaz ama gazı geldiğinde de çıkarmadan olmuyor. Kimsenin elinde olan bir olay değil. İnsan aşık olunca, sevdiğinin osuruk kokusunu da sevmeli!

*Deniz aslanlarının ağızları çok kötü kokar. Deniz aslanları Yeni Zelanda da yaşıyorlar ve her gün 30 kg. balık yiyorlar. Bu hayvanlar, balık yiyerek, 20 yıldan fazla yaşıyorlar.

*Dişi filler bir ay çok kötü kokuyorlar. Bu kötü kokuyu alan dişi filler, sarhoş olup, erkek fillere aşık oluyorlar.

*Kırkayaklar, çok kötü kokarlar. Saldırıya uğradıklarında, düşmanının yüzüne kötü koku salarak korunuyorlar.

Araştırma sonuçları böyle. Ben de çevremdeki kötü kokulardan bahsedeyim:
Ter kokan kişiler, mutfakta yemek pişirdiği kıyafetiyle yanıma gelen kişilerin, üzerine sinen koku!

Kedi osuruğu kokusu.

Alkol alan kişiden yayılan koku. Alkol alanlardan özür diliyorum ama ben sevmiyorum. Alkol kokusundan da hoşlanmıyorum!

Hayvan işkembesi, kelle, paça... türü et satan, sakatat dükkanlarından gelen koku. Aslında sakatatları çok severim ama dükkanlardan gelen kokudan nefret ediyorum!

Yanmış süt kokusu ve yanmış, her türlü yemek kokusu...
Sarımsağı çok severim ama yanıma sarımsak, soğan yemiş biri geldiğinde çok kötü kokuyor. Dayanılmaz bir koku!

Boğazları intihap yapmış, şişmiş bir insanın konuşurken ağzı çok kötü kokuyor!

En son olarak ayak kokusu diyorum!


Güzel kokulu günler dilerim.

*

20 Ekim 2017 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar