Koronavirüs Günlükleri-5

Bu gün saat 11 ile 15.00 arasında bütün şehirlerde 65 yaş üstüne Sokağa Çıkma İzni vardı.Devlet bize 4 saat izin verdi.

Ben bu iznin 2 saatini kullandım.Geriye kalan 2 saati geri Devlete bağışladım.Bana bu izin çok saçma geldi.Gerçi Ramazan olduğu için tam yerinde.Bizim burada zaten sokağa çıkma yasağı var.Bir çok şehir de her yer açık.İşte oralarda bu izin bana çok saçma geldi.

Pazar Günü Türkiye'nin büyük kısmında her yer kapalı.Sen bu saatte git alış veriş yap.İhtiyaçlarını karşıla.İşte bu olmaz.İzinlisin ama alış veriş yasak!

Hayırlısı olsun bakalım.Bahar yakın diyorlar.

Bu gün sokağa çıkınca gördüm ki bahar geçmiş bile.Umutlarınız bitmesin.Baharın önü yaz.Biz de yazı bekleriz.O zaman bu salgın belasından belki kurtuluruz.

Duaya ve Sabırla inanmayanlar nerdesiniz?

Haydin hep birlikte Dua edelim sonra da Sabırla bekleyelim.

GÜZEL GÜNLER YAKIN!..

HERKESİ ZALİM SANMAYIN

Önce bir araştırın.Sonra karar verin.İşte güzel bir örnek;

Mekke fethedilince firar eden Ebu Cehil'in oğlu İkrime, müslüman olan hanımı tarafından Allah Resûlüne getirilince Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) onu;

-"Hoş geldin, hicret şerefiyle şerefyâb olan süvari!” sözüyle karşıladı.

Hz.İkrime sonradan büyük kahramanlıklar gösterdi.İslama çok büyük hizmetleri oldu.

ZOR GÜNLERİ MUTLAKA AŞACAĞIZ!

Ekonomide;

Her kriz bir fırsattır.

Kriz günlerinde bu fırsatı iyi değerlendirenler mutlaka kazanırlar.

Türkiye de bu fırsatları iyi değerlendirmek zorundadır.Kazanmak için bu şarttır.

Daha önceki bütün krizleri aşan bu ülke bundan sonra gelecek ve gelmesi muhtemel bütün ekonomik krizleri aşacak ve kriz fırsatlarını değerlendirerek büyümeye devam edecektir.

ZOR GÜNLERİ MUTLAKA AŞACAĞIZ

Ve Aşmaya devam edeceğiz..

Yerli ve Milli Sanayiye Düşman Olanlara

"Türkiye'de özel silah sanayiini kurmak için bütün engellemelere rağmen mücadele eden Nuri Killigil Paşa İsrail'e karşı savaşan Araplara silah satmaya kalkınca fabrikası havaya uçuruldu, kalıntıları bu ufacık tabuta sığdı

Devlet cenaze töreninde yoktu

Diyanet namazını kıldırmadı"

Yerli ve Milli Sanayiye Düşman Olanlar bunları iyi okusun ve nedenlerini iyi araştırsın.

DOĞRUSU BUDUR

Türk askeri Tunceli dağlarına ;

-“Ne Mutlu Türk’üm diyene” yazmış'ta birilerinin zoruna gitmiş!..

Türk vatanında,Türk ordusunun mensupları ;

-“Ne Mutlu Türk’üm diyene” yazamayacak da ne yazacak.

*“Ne Mutlu Türk’üm diyene!” sözünden ancak etnik bölücüler ve hainler rahatsız olur.

Türkiye'de yaşayan ve kendini Türk Vatandaşı olarak kabul eden herkes bunu bilmeli ve buna saygı göstermelidir.

Çünkü;

DOĞRUSU BUDUR.

12 Mayıs 2020 2-3 dakika 115 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar