Kutlu Olsun

Bu ülke soluk alsın diye ;

Evlatlarını kefenleyip toprağa veren; Cemil Gezmiş'in, Hıdır İnan'ın, Beşir Aslan'ın, Hasan Özgür'ün, Adnan Cemgil'in, Düzgün Cevahir'in, Ali Kaypakkaya'nın, Osman Ayna'nın, Hamit Alp'in, Kızıldere babalarının.

Ali Ekber Eren'in, Muzaffer Sarısülük'ün, Edip Cömert'in, Sami Elvan'ın, Gezi babalarının.

Güneydoğu şehit babalarının.

İşkencelerde, zindanlarda ölen babaların, faili meçhul cinayetlerde yok olan imha edilen babaların, Kahramanmaraş, Çorum katliamı babalarının, Madımak babalarının, 1 Mayıs'lara can olup can verenlerin, Kazancı babalarının, ser verip sır vermeyen yiğitlerin.

Kuvayi Milliye kahramanlarının, Çanakkale'de emperyalizme direnen ve ölen 253 000 yurtsever savaşcının,Mustafa Kemal'in,kurtuluş savaşına yaşamını veren binlerce isimsiz direnişcinin .

Nazım'ın, Ruhi'nin, Sabahattin Ali'nin, Güney'ın, Can Yücel'in,popülizm uğruna linç edilen Ahmet Kaya'nın, Che'nin, Chávez'in, Marx'ın.

Unuttuklarımın unutmaktan utandıklarımın ve diğerlerinin ve diğerlerinin.

Soma babalarının, emek şehitlerinin, cehennem vardiyalarında alın terletenlerin.

Yetimhane çocuklarının, sokak çocuklarının, şehir mezarlıklarında duasız kalanların, bir şekilde baba olamayan baba olamadan ölenlerin.

Haymatlosların, kimsesizlerin, kimliksizlerin, kim olma savaşından vazgeçenlerin, yitiklerin, yitirdiklerinin.

Ve 26 yıllık eksiğim babamın.

Baba olduğunu bilen, hisseden, hak eden herkesin babalar gününü kutlarım...

21 Haziran 2015 1-2 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar