Kutsal Oyuncu

Son dakikasında geç kalan tiyatro oyuncusu gibi sahneye çıkan sesli bir hıçkırık peydahlandı dudaklarımdan. 


Tamamen hayal kırıklığı... 


Kimeydi bunca güvenin?


Gerisi film şeridi gibi akıp geçmişti önümde. 

Ben ne ara kapının arkasında öyle bir sakinlikle duran benliğimi çiğneyerek, yangın tüpünü aldığım gibi az evvel karşısında durduğum yansımamı yansıtan aynaya tuzla buz ettiğimi hatırlayamıyorum. Ancak havada uçuşan cam parçacıklarından anladım kendimi nedenli kaybettiğimin. 

Yerlere sere serpilen cam parçalarının iri kırılmışlarına kendime zarar vermeden dikkatli bir şekilde üzerine bir adım geriye atıp basmıştım. 


Ağlak halimden hâl kalmayıp hıçkırıklarımı içime gömdüm. Sessiz sedasız yanağımdan süzülen gözyaşlarım hariç, hoyratça sesimin yerini şimdi bastığım cam parçacıklarından çıkan çıtırdamalar yankılanıyordu boş olan bayanlar tuvaletinde. 


Koridorda yankılanan telaşlı sesler ve aceleci adımlar, benim bulunduğum kapıyı ardına kadar açmıştı. 

Gelenim kim olsun istersiniz?...



01 Ekim 2020 1-2 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 3 yıl önce

    Hoş geldiniz öncelikle Sedanur hanım lütfen eser başlıklarının tammaında büyük harf yazılım kullanmayalım :)