Mat

Telefona otomatik mesaj ekledim ; dosttan gelir gibi...
Ve giderek küçülüyor gözümde herşeyin hayali o da otomatik...
Matik oldu ya herşey biz oto mu mat mı olduk acaba ? Oto olamayacağımıza göre mat olduk...Yine matematikten anlamadık...Sınıfta kaldık sevmekten...
Matik deterjan dolsa da her yer insanların yüzünü ağartmaya yetmiyor... sevdiklerimizi arayıp soramıyoruz...
Ama iş arıyoruz,yemek arıyoruz,kanal arıyoruz,site arıyoruz hatta insanların ömrünün bir kısmının kaybolan bir şeyi aramakla geçtiğini bilmeyenimiz yoktur belki de...
Özgeçmiş yazacakmışım ! Nerede !
Bir de referans meselesi var...
Öyle ya ...onu başkasından bulamam...O da kes-yapıştır olamaz değil mi ?
En azından deneyimli olmam gerekirdi bu yaşa kadar...Oysa ben ...
Neyse bu gün de ilanlardan iş aramaya devam edeyim; sonra ev arayıp bulmam gerekecek...
Temel gibi önüme gelene tekme atarsam çıkan cin de bana dile benden ne dilersen derse : 'özür dilerim'deme safdilliğinde bulunurum ,bulunmuşumdur belki de... havam uygun değil ...
Ahhh..şu şarkılar da olmasa yazdıklarımı sizleri eğlendirmek için değil gerçeğim olduğunu sanmanız kadar beni üzecek başka ne olabilir?
Neyse ! arıyorum bir buluşu
Arıyorum uygun işi
Ne yapayım böyle dostu
Şah istedi vermeyenin iki yüzü kara dedim
MAT etti gitti beni.

'Aradım taradım bulamadım' ki...

17.08.2013-17:06

17 Ağustos 2013 1-2 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar