Melankolia Defterlerim 3

Çok yanlış bir yerdeyim.

Acaba taksi mi çağırsam yoksa her zaman yaptığım gibi parmak uçlarımda yürüme yeteneğimi kullanıp kapıyı tam kapatmadan tüysem mi.  Adımı da bilmiyorlardır umarım, gerçi ben kendimi tanıtırken gerçek adımı söylemem ama baş harfimi hiç değiştirmem bu yalancılık olur. Üstelik ben tanınan biriyim.. Kötü bir çevre tarafından. 

Adam dikkatimi ona toplamam gerektiğini belirten hareketi yaptı, sessizliği bozdu. 

Ah şu beynim hep aynı çalışıyor. Ben aslan gören bir ürkek ceylan konumundayken o deve kuşu gibi başını kuma gömüyor. 

-Abimin ruhunu taşıdığını düşünüyorlar bunun için değerlisin onlar için 

Evet işte bütün taşlar oturdu beynimde artık bir soru işareti daha kapandı demek bir canavarın ailesi olabiliyormuş. 

Adam artık dikkatimin karanlık odadaki siyah kedi olduğunu kavramış olmalı ki gözlerini gözlerime sapladı ve devam etti. 

-ben aksini düşünüyorum senin bırak abimin ruhunu kendi ruhunu taşıyacak halin yok. 

Ortamı yumuşatmak için bir cümle olmalı cebinde insanın. Buldum. 

-kaybın için üzgünüm 

Adam daha da sinirlendi. İşte anlam veremediğim yüz milyonuncu olay. Elini boğazıma koydu az bir kavradı ama sıkmadı bu bir tehdit değildi tabiki uyarıydı tehdit olsaydı parmağımı koparıp karıma gönderirdi eğer hediye paketi yaparsa karım buna sevinebilirdi hatta. 

- abimi ben geberttim istersen onun ruhunu taşımanın senin için ne anlama geleceğini beynine sok. 

Cidden şaşkınım tam bir canavar ile karşıkarşıyayım en son iki canavarı ringte yere sermiştim ama bu canavarın kendi ülkesi varsa ordusuda vardır. Bölüm sonu canavarı ile yüzyüzeyim ve adamın beyni zerre çalışmıyor. Asıl konu ise adam uyarmıyormuş tehdit ediyormuş bu önemli bir fark. 

05 Eylül 2020 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar