Meraklısına Kitap Reçeteleri 1

Kitaplarla Düşünüyorum..

Değerli Okurlarım;

Hiçbir şey tesadüf değil (R. Bach) Ne de olsa kitaplar bizlerin rahatını kaçırabilir “Rahatı Kaçan Ağaç” ( M.C. Anday) baharı mı özlediniz ? “Çiçek senfonisi” (Ö. Asaf) yok içinizde şarkılar Var ise “Unutulmaz Şarkılar Antolojisi” (Safinaz YALÇIN) Tam size göre …

Yok acılar içindeyseniz; “Bir Acıya Kiracı” (M. Altıok) iseniz 20. Yy. Ağıtları (H. Yurttaş) veya “Ağıtlar ve Türküler” (G. Akın)‘ı da okuyabilirsiniz. Yok istemiyorum diyorsanız zaten “Bir Senfonidir Yaşamak” (H. Yurttaş) ve “Hayat Teselli Bulmaktır” (K. Sayar) ‘a göre de… Elbet sevgi olmalı… “Ölesiye Sevmek” (A. Timuçin) önemli tabii…

Yok işin içinden çıkamıyorsanız bir “Damdan Düşen Psikolog” a (D. Cüceloğlu)’na uğrayınız. “Ben Hâlâ Ciddiyim” (G. Birsel) hem de alabildiğine… Beğenmemiş de olabilirsiniz yazdıklarımı …O zaman size “Bye bye Türkçe” (O. Sinanoğlu) diye de düşündürtmüş olabilirim.

Yazdıklarımı “Trajikomik” (E. Kongar) olarak da görebilirsiniz… Belki bu yazdıklarım sizde “Bulantı”( J. Paul Sartre) yaratacaktır. Ama ben şu kitaplarla yalnız kaldığım odamdan benimle “Empati” (Ü. Dökmen) kurmanızı bekliyorum.

Evinizi beğenmediniz mi ? RED’dedin House’nızı , “Sardalye Sokağı”na (J. Steinback) ne dersiniz ? İşte “ Yaşadığımız Dünya” (A. Aydın)

Kısacası “İnsan Ne İle Yaşar?” (Tolstoy) sevgiyle tabii ki hayatta…. “Yaşamak Sevmek ve Öğrenmek” (J. Buscaglia) önemli… Hiç ödül falan da beklemiyorum bu yazdıklarımdan ötürü… Boşu boşuna “Beni Ödülle Cezaladırma”( Ö. Bolat) yın…Bu günlük bu kadar… Çok sevdim ben yıllardır sizlerle konuşmayı ama ne yapalım bu sevda da bir yere kadar … Ne demiş A. İLHAN “Ayrılık Sevdaya Dahil”…

 11.03.2019 saat: 23.41


11 Mart 2019 1-2 dakika 42 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar