Merhaba

paylaşmak istediğim okadar çok şey varki....hangi birinden başlasam bilmiyorum...belkide yazdığım herşeyi bana yazıyorumdur....

her insanın bir dünya olduğunu düşünürüm ...bir umman...farklı yeryüzü şekilleri,farklı boyutları,farklı güneş sistemleri olan...

pozitif olmanın ve öyle yaşamanın çok önemli olduğunu biliyorum...anlattığım ve yazdığım bütün olumsuzluklara rağmen hep öyle kaldım...

yalnız olmadığımızı da biliyorum...bu konuda ,başkalarınında şahit olduğu pek çok olay yaşadım....

bazen evrenin bize bakarken mutlu olduğunu,bazende yüzünün kızardığını hissederim...

sorusunu bilmediğimiz bir bilmeceyi çözme çabalarımız....cennet içinde cennet arayışlarımız....ne tuhaftır....

insan bildikçe kendini diğer insanlardan ayırıyor...beyin doldukça yalnızlık bastırıyor...bence bu durum ,bilmenin azaldığına bir işarettir...

hepimiz, doğduğumuz günden itibaren ,ölüme borç ödemeye başlıyoruz......

cevapsız boşluklar,üzerimize sel gibi geliyor..kalbe batan bir gülün ,dikenden çok can acıttığını öğreniyoruz...

bir kuş düşünün ...altın kafeste değil,ama kanatları altından....

belki de sadece dudaklarımız oynuyordur...

masalımızdır konuşan......

sevgiler, saygılar.

13 Mart 2009 1-2 dakika 5 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (6)
  • 15 yıl önce

    hayattan güzel kesitler güzel bir anlatı😏kutlarım şehnaz hanım👍

  • 15 yıl önce

    Vayy,

    Benim sevgili arkadaşım burada da yazmış.

    Her insan bir dünyadır, evet çok doğru, bende hep buna inanırım.

    Kutluyorum.

  • 15 yıl önce

    bu yazdıklarının hepsini kendine yazmışsın ewt..kimse bunları düşünmuyordur aslında gerekde yok buna.tuhaflıklardan bahsedilmiş ama yazıda ki benzetmeler tarif edilen insanlar yani yazının kendisi tuhaf bence:)

  • 14 yıl önce

    Tek kelimeyle merhaba dostum.

    Hayatın her aşamasına merhaba.

    Acıya, hüzne, mutluluğa,

    Sevgiye, aşka dostluğa merhaba.

    Güzel dostum.

    Güzel arkadaşım.

    Tebrikler.............

  • 13 yıl önce

    'insan bildikçe kendini diğer insanlardan ayırıyor...beyin doldukça yalnızlık bastırıyor...bence bu durum ,bilmenin azaldığına bir işarettir...,

    'her insanın bir dünya olduğunu düşünürüm ...bir umman...farklı yeryüzü şekilleri,farklı boyutları,farklı güneş sistemleri olan...,

    Her satır tırnak içine alınası değerde,felsefi, yoğunluk bulmuş düşüceler ve harika bir anlatım. Kutlarım emeği çok güzel akıcı, zevkle okunan bir çalışma. Sevgi ve Saygılarımla...