Mezat

Tekrarı yok bu gecenin,nefret ettiğim şeyleri sevdiğim insanlardan gördüm.Gönlümde yitirdiğim soruların aklımı kurcalamasıyla öğütüyorum geçmişi.Bugün de seni seviyorum hangi kitapta,kaynakçada adını görürsen unutma! Seninle öğrendim;seviyormuş gibi yapıp kapıya kadar bırakıp bitti demeyi unutmuyorum.Gafil avlandığım tüm çıkmaz sokaklarda bir bıçak darbesi daha alıyorum kanayan yaralarıma.çok sevdim kolay harcandım as ikiyüzelli doç'a not düştüler aşk sözleriyle.Senaryosunu bilmediğim bir oyunun başrölünde seni özlerken neye kırıldığımı unutmuşum.Ha bire dönüp dolaşıyor hesap ömür boyu sürecek belli.Her seferinde yeni akıllandım,haberim yok diyorum,bakıyorum bu mektubun yalnızlık alıcısı oluyorum.Antikacıda değerli bir mezatın ortasında yalnızlık cakamı satıyorum ey aşk !

Seni kaybettiğim ama kendini kazandığım güzel bir hikayeydi şiir..

Başaramadım !

Sigara yaktım rüzgara karşı,anısı var ama anılası olmayan bu şarkıyı sildim...

Tüm müdahalalere rağmen kurtarılamadım..

Dünya nüfusu bir aşkı daha sildi,işte yeterince aptal değilmiş gibi gidip bir aşkta yol oldum !

Başaramadım..

Kalbimin aşklara siniri bozuk !


18 Kasım 2020 1-2 dakika 75 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Aşk tek kişilik zaten Osman bey ikilisi yalandır

  • 3 yıl önce

    Aşkın acısı da pek bir zor biber acısına benzemiyor. Yüreği titretiyor, ruhu da paramparça ediyor... Ne kadar zorlarsan zorla işler aşkta da hayatta da olacağına varıyor. Kutluyorum içtenlikle Osman kardeşimizi...