Nasılsın

Nasılsın ? gönlümün pınarında...sakin,duru, serin yerde nasılsın ? Evet bu gün seni kızdırmadım..Sen de beni...Tutup tam öpecekken o kırılgan ellerini 'yetti artık 'deyip ağrıyan ,kum döken yanımı tuttum. İşte böylece gene ellerini öpemedim...
Allah'ım bir eli öpmek için ne de çok beklemek gerekiyormuş! Beklemek neyse de tam tutacakken kaydırdım ellerimden seni...
Bir zamanlar ;sadece bayramlarda elleriyle buluştuğum,iyi birkaç sözüyle avunduğum şu günlerde maalesef bayramı beklemeden ellerine sarıldım ama sonuç aynı...
Oysa ne çok beklemiştim...Hayır , bayram harçlığı için filan değil tamı tamına sevdiğim için...
Bir başkası :
Onun bu tombiş durumu beni ona daha çok bağlıyor...Sanki benim bu yaşımda kocamaaaannn bir bebeğim oldu... Öyle uslu öyle uslu ki...Her sözümü dinleyen benim bir dediğimi iki etmeyen koca bir bebek...En çok onun bir saat gibi olan gözlerinden damlayan yaşlar beni üzüyor...Onun hiç üzülmesini istemiyorum,hep mutlu olmasını istiyorum ...
Allahım bu ne tatlı bir arkadaşlık !
Bu iki kişi yan yana gelince ne yapacağımı şaşırıyorum...Biriyle yemek yesem diğeri,birinin yanında otursam öbürü çileden çıkıyor...
Sonuçta :
1) Kumanda hep tombişte
2) Klima 1. Kişide kalıyor...
3) Ben mi ? Ortada can oynuyorum ...

Ortada can ise 3 kişilik değil...Zaman zaman 7kişi oluyoruz...Haa unutmadan tavukları saymadım...
Bu tavuklar öyle şanslı ki ! Ben onları yiyemiyorum ama onlar benim yaptığım yemeklerden tutun da kırık yumutalara kadar her şeyi yiyebiliyorlar...
Dönelim esas konuya...
Yahu ben canım ile ne zaman oturup konuşabileceğim?
1) Kulakları duymuyor,
2) Başını gazeteden kaldırmıyor,
3) Anlatmaya başlasam beğenmiyor...
Yahu ben tonton ile ne zaman oturup konuşabileceğim?
1) Kulakları duymuyor,
2) Başını televizyondan kaldırmıyor,
3) Anlatsam ağlamaya başlıyor...

SONUÇ :
Tonton ; bir tombiş bebek ve TV KOLİK,
Canım ; bir tonton bebek ve Gazetekolik
Ben mi işte gördüğünüz gibi bir Şiirkolik !

28 Temmuz 2013 1-2 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar