Niyet

Son günlerde ,bugünlerimi ve anlarımı sorguladığımda aslında geçmişten günümüze yaptıklarımın karşılığını aldığımı fark ettim.Ne kadar iyi niyet o kadar çok güzel bir geleceğin beni karşıladığını gördüm.Sizlerin de belki bu yazımı okuduğunuzda, içinizde kopan fırtınalarınız veya işin içinden çıkamadığınız bir derdiniz olabilir.Size söyleyeceğim tek şey sabredin olacaktır.


Yıllar evvel en kasvetli yıllarımı yaşadım.O yıllardaki o günlerde ve saatlerde bırakın yarını bir saat sonrasının dahi geçmeyeceğini, her şeyin o andaki gibi tüm olumsuzluklar içinde devam edeceğini düşünür dururdum.Oysa ki zaman kavramı uçsuz bucaksız bir umman.Bu ummanda hayat tecrüben yoksa batıyorsun boğazına kadar, boğuluyorsun adeta.Kendine güvenin ve sağlam bir karakterinde varsa ,umman içinde kendinden emin bir şekilde yoluna devam ediyorsun.O zamanın sana inatla sunduğu en karanlık ve derin dalgalarla sonsuz bir mücadeleye girip yarınına hiç beklemediğin şekilde mutlu bir gelecek inşaa ediyorsun.

Bugün bir kediye su veriyor olman ,yarın sana en zor anında bir iyilikle dönüyor.Bugün bir kişiye gülümsemen ya da yardım etmen ettiği dua sayesinde gelecekteki kazadan beladan seni msli ile koruyor.İyi niyet ile önce kendimizi güzelleştirmemiz ,daha sonra yakın çevremizi ve içinde bulunduğumuz toplumu güzelleştirmek hayli mümkün.İyi niyetlerimizi bir daha ortaya çıkaralım.Dünyanın üç günden de küçük olduğunu ,saniyeler sonra hayatımızı kaybedeceğimizi düşünüp, doğru yoldan ve iyi niyetten ruhlarımızı ayırmayalım. Böylelikle de yarınlarımızda bize gelen günlerin bize hediye mi ceza mı olduğunu ayırt etmiş oluruz.

İnsanoğlu benim nazarımda iyi niyetini yanında barındırdığı müddetçe, iyi niyeti her zaman ona güzellikler sunuyor.Atalarımızdan örnek verirsek, ne ekersek onu misli ile biçiyoruz.Fırtına ekip gül bahçesi, diken ekip gül beklemek de bizlerin neyine.Heybenizde iyi niyetiniz olduğu müddetçe yarınlarından endişe etmeyin.Yüreğinizin güzelliği sizlere kol kanat geriden fırtınalı günlerde bile sizleri adeta bir el gibi ensenizden yakalayıp, zaman kavramında saklayıp en güzel günlere nokta atışlı bırakıyor.Yaşımın ve yaşadıklarımın bana sunmuş olduğu bu güzelliklere sonsuz teşekkür ediyor, iyi niyetimin de devamını kendimden dilerim. :)

27 Eylül 2021 2-3 dakika 17 denemesi var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    İyi düşünüp pozitif enerji yaydığında insan ,tüm olumsuzluklar da kaybolacaktı elbet biraz gayret yeter kutlarım yazarımızı