Not Üzerine Kısaca

Değerli Okuyucularım,

Not'a neden not dedik ?



Belki yazacaklarıma da bir not vereceksiniz. Uykum gelmiş zaten dayanmış akrep 2'ye... Şimdi herkes uyurken ben sınav mı oluyorum ? Şaka... şaka..
Tüm bu abuklamalar bize neden bazen köprü oluyor ? Bence sadece deşarj oluyoruz ve saçmalamak istiyoruz. Ya da rüya görmem gereken zamanda gerçek görüyorum !... ve işte sonunda başardım. Belki de bizler, yazma işiyle uğraşanlar, ilgi görmek istiyoruz, yazdıklarımızı çok az okuyan olsa da...





Şiir kitaplarına bakıyorsunuz okuyanlar az, yorumlayan az, yazan az... Bunun da bir kantarı, ölçüsü yok ki... bilemiyorum esasen yazmak, risk almak gibi bir şey bence ... Çünkü maalesef farklı düşüncelere açılacak gemilerden mahrumuz...Bu konudaki farkındalıkları artırmak için çalışmak muhakkak gerekli... yazmak delice sevmek, ve yaşamak yazmak ise; şu durumda yaşamak delice yazmak olabilir mi ? Dünyanın bütün çiçeklerini getirmek, Dante'yi bir şiirle ölümsüzleştirmek, sallanan son mendili anlatmak, yada hayatı hafife almak şiirle, ve hatta onunla dalga geçmek bile mümkün...





Belki de gerçek ışınlanma budur !...Yazmadan yaşamak mümkün değildir bence... Konuşmak da düşünmeye açılan bir yol olduğuna göre ve paylaşıldığına göre, yazmanın ilk halidir de diyebiliriz... Oysa yazmak bilinçli bir durumdur... Merak ediyorum acaba insanlar yazmak suretiyle mi, konuşmak suretiyle mi daha çok bilinçlidirler, bilinçlenirler....Ya da böylesi bir ayrım yapmak doğru değil midir




Sorularla sizleri baş başa bırakıyorum ....



hea- 05.01.2015 SAAT: 02:33

22 Şubat 2015 1-2 dakika 42 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 7 yıl önce

    Yazmak ya da konuşmak içimizdekileri dökmek demekse hangi yolu seçtiğimiz o kadar önemli olmaz sanırım

    Günün yazısını ve yazarımızı kutlarız👑