Ölümün Bedava Öldürmen-inse Kolay Olduğu Ülke Türkiye

Halit Ayar'ı öldüren zanlılar güvenlik kamerasında. Beyoğlu’nda 23 yaşındaki İTÜ mezunu elektrik mühendisi Halit Ayar’ın bıçaklanarak öldürülme anı, güvenlik kameraları tarafından kaydedildi.

-- Hepinize hayırlı günler. İstanbul'da yaşayanlar bilir Taksim meydanının dan tünele kadar olan bölgede her an her dakika polis vardır yani çok sıkı önlem alınmıştır ''' SÖZDE'' ama buna rağmen bana göre adam bile sayılmayan üç tane domuz yavrusu sırtlan eniği gelip haraç istedikleri Elektrik Mühendisi bir genci öldüre biliyorlar nerede İstanbul'un en çok ''Polis bulunan meydanın da'' vede göbeğinde kim bu domuz enikleri kansız katiller, birisi basından edinilen bilgiye göre ceza evinden izinli çıkan bir katil diğerler ide onun arkadaşları peki ceza verilecek mi bu katillere ben sanmam verilmez çünkü birileri bunlara ''kader mahkumu'' diye af istediği müddetçe ceza verilmez bu katillerde her gün birilerinden şehrin ortasında haraç isterler vede vermezlerse de bu katillerde öldürür. Yani Ülkemizde Ölüm bedava öldürmekse çok kolay buna da diyorlar ki yönetenler kanunlar çalışıyor diyorlar İNAN var mı dır bilmem.

-- Asıl suçlu suçu işleyen kadar suça göz yumanlardır yada suçluyu sudan sebeplerle vede bazı kanundan doğan boşlukları da kullanarak serbest bırakanlardır. Mesela, Ocak ayında öldürülen 43 kadının 7’si gölde, çayda veya ormanlık alanda toprağa gömülü halde öldürülmüş ve hatta parçalara ayrılmış bir şekilde bulundu peki öldürenler kim çoğunluğu suça karışmış vede suç işledikleri için ceza verilen kişiler bunlar mahkemelerce serbest kalınca çıkıyorlar tekrar suç işliyorlar sonuç ne oluyor kravat taktı indirim, sakal tıraşı oldu indirim, takım elbise giydi indirim hal böyle olunca da suç makinelerine dönüşen caniler sokaklarda terör estirmeye devam ediyor, Yan baktın öldür, Omuz attın öldür, haraç vermedin öldür, düğünde gelin önünü kestik ama para az oldu öldür kısacası öldürenler iltifat görüp mafyalaşıp organize bir şekilde öldürmeye devam ettikleri müddetçe ölenlerde öldükleriyle kalıyor hukuk ve ceza kanunları uygulanmıyor bunu bilen suç makineleri de durmuyor, onun içindir ki ben diyorum ki suçu işleyen kadar suça vede suçluya göz yumanlar da suçludur asıl suçlular cezalandırılmadığı müddetçe onların yerine suçsuz insanlara verilen cezalar gerçek suçluların suç işlemesine hız kesmeden devam etmelerini sağlıyor, hatırlarsınız, pamuk ova tren kazası (41 Kişinin Öldüğü Hızlandırılmış Tren Kazasında Birinci Makiniste 3 Yıl Hapis ) verilirken asıl o rayları kontrol etmeyen vede o hızlı trenin hızına göre olup olmadığını araştırmayan yetkililer ise suçsuz bulundu asıl suçlu o yetkililerdir bana göre, bir başka tren kazası henüz yeni, (Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde 25 kişinin hayatını kaybettiği, 340 kişinin yaralandığı tren kazasına ilişkin davadan) haber bile yok yetkililer ve asıl suçlular yine suçu ya makiniste yada ilgisi olamayan bir emekçiye yükleyecekler gibime geliyor, (Ankara'da tren kazası: 9 kişi öldü, 84 kişi yaralandı) sinyalizasyon olmadığı için bu kazanın olduğunu söyleyenlerde susturulduklarını söylediler, yani demem o dur ki sayın aklı başın da olan saygı değer insanlar asıl suçlular işledikleri suçun karşılığı olan cezayı almıyorlar onun içinde ölmenin bedava öldürmenin de kolay olduğu ülke ne yazık ki Türkiye diyorum.

12 Eylül 2019

12 Eylül 2019 3-4 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar