Şehit Babaya Mektup

Yüreğim yanıyor baba...Sen geliyorsun aklıma;ciğerim yanıyor baba...Kaç şehit daha vereceğiz vatan için kaç kişi daha feda edeceğiz.Yüreğimiz kaç kişi için daha parçalanacak.Kötü emeller için pusulanmış çakallar yüzünden kaç ana daha aklını yitirecek.Kaç ana daha,yollarda oğlunu gözlerken ruhunu teslim edecek.Kaç baba daha,oğlunun tabutunun önünde ''vatan sağolsun'' diyecek.Kaç sevgili daha, yarinden kalan son mendiliyle gözyaşlarını silecek.Ve kaç çocuk daha,babasının tabutunun önünde asker kıyafetiyle selam duracak.Kaç çocuk daha özlemini çekecek babasının.Kaç çocuk daha lanet edecek teröre.Kaç çocuk daha,babasının hasretiyle yanıp tutuşacak.Ve kaç çocuk daha,benim gibi babasına şiirler yazacak.Kaç çocuk daha,benim gibi şehit babasıyla dertleşecek.Kaç çocuk daha, şehit babasına mektup yazacak.Kaç çocuğa deli diyecekler bu yüzden.Ama varsın deli desinler.Biliyorum.Yazdığım şiirleri,mektupları okuyorsun.Çünkü şehitler ölmez;sen ölmedin ki baba...Sen ölmedin ki baba...

18 Ağustos 2008 30-60sn 4 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Allah sabır versin öncelikle..

    Çok çok güzeldi..

    Tüyler ürpertici,yürek yaralayan bir yazı..

    Ama dediğiniz gibi Şehitler ölmez..

    Bizi görüp duyuyorlardır..

    Yüreğinize sağlık..

    Hepimizin başı sağolsun..

  • 14 yıl önce

    yazın güzeldi arkadaşım...evet başka ananın,başka çocuğun,başka yarin,başka babanın....ağlaması artık yüreğimizi parçalıyor...işte bunların artık olmamamsı için bütün varlığımızla barışı istemeliyiz...esen kal..