Sevgili


Biliyorsun, usandım sahte sevmelerden.İki yüzlülerden,çıkarcılardan,sahte gülücüklerden usandım.Sevgi insanı yorar mı?Yordu beni işte.İnsanın puştuna,zamanın kalleşliğine denk geldik.Buna ahir zaman derdi büyüklerimiz.Dereler , ejderhanın ağzına akacak,ejderha sudan doymayacak derlerdi.Hele çevrene bir bakın istersen!Doymak bilmeyen aç gözlüler her yanını sarmışlar dikkatle bakarsan.Ne bulsalar homiri gırtlak tüketiyorlar.Dikkat etmezsem seni bile yiyecekler.Dışı güzel,içi pislik dolu zavallı insanlar...Sevmek ve sevilmekten habersiz sürü yaratıklar .İçim acıyarak bakıyorum etrafıma.Bu yüzden kendi içimin döngülerine döndüm.Dolaşıyorum içimin döngülerinde.Yetersizlikler de olmuyor değil.Şimdilik dışa bakmaktan çok daha iyi.Kuruyorum içimde uçsuz bucaksız denizleri,dağları.Oralarda ara sıra gezintiler yapıyorum.Buna içe kapanmak mı derler,yoksa içe açılmak mı?Bence içe açılmak demeleri gerekir.Düşmanım hiç yok kendi dağlarında.Denizler berrak ve sakin.İstersen kendi sahillerinde gezintiye çıkabilirsin.Dağlarından kır çiçekleri toplayabilirsin Gözlerini yumup geceleri Dolunay’ı seyredebilirsin.Savaş yok,işkence yok,acı yok.İstersen güzel insanlar da düşlersin kendi kendine.Tohames More’nin Ütopya’sı gibi bir yer burası.Bence bu konuda uğraş vermek en iyisi.Seni,uyumsuz ve asosyal sayacaklar.Sosyal olduğunu söyleyenler hangi yarana merhem oldu?Dertlerine katmerli dert katmadılar mı?Denemeye değer sevgili.Dene bence...

Seni seven biri...

05 Temmuz 2023 1-2 dakika 10 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar