seyir

şimdi seyir vakti.hava güzel etraf sessizdi,mavi özgürlüğün yüzeyinde özlem doluydu.derin bir nefes çekti kırlangıçta,mavilikler beyaz bulutlar içine girdi sanki istesede onları çıkaramazdı artık o bir tam denizciyimdi en nefeste.içeriye girdi müzik çaları açtı her şerkıda ayrı limanlarda dolaştı sevgililerinin bazılarını sevdi bazılarını okşadı bazılarını hem sevdi hem okşadı en çokta o şarkıda takıldı bitse bile kendisi mırıldandı.akşam yaklaşırken evdekiler geldi aklına yemek vakitlerini bekleyişi yemekte kardeşinde abice su isteyişi annesinin sen yine gideceksin bol bol yemek ye şimdi deyişi babasının limanlarda dikkat et çok içki içme nasihatlerini yaşadı dolunay beyazlığını suratına sürerken.yıldızlarda gökyüzünde yerlerini almışlardı kıpır kıpırlardı yine, herbirinin ayrı ayrı hikayeleri vardı ,en güzel kız tavlama şekliydi yıldızların birbiriyle olan aşk hikayeleri.bu duygu tümlemesinde yapması gerekeni içeri girip kağıt kalemi alarak yapmaya başladı.harflar heceye ,heceler harflere ,harflar kelimelere ,kelimeler satırlara ,satırlar bir denizci şiirine dönüştü.adını mavi gece koydu, bir denizciydi nede olsa o hep sevdalı hep herşeyi yalnızca yaşayadı ve hep mavi bir geceydi.

11 Ağustos 2009 1-2 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar