Şiir Başkanlık Seçimine Adayım

Y...'den

Sevgili şairler, yazarlar, kaldırıma adım atıp bulutta yürüyenler, vatandaşlar -yurttaşlar,

Velhasılı harflere şapka koyanlar, mısralarda harf sayanlar, güneşi üşütüp kutup ayısını besleyenler.

Bildiğiniz gibi şiir yazıyorum şiir, soba borusu değil, üç koyun güden çoban sana da merhaba. Aşıklar, bam teline basanlar, döner merdivenden alışveriş merkezine gidenler…

Oylarınıza talibim…

Bilirsiniz (noktalı virgül işareti)  ben ki, dünyasistanın ve marsistanın hükümdar şairi, samanyolu ve neydi diğer komşu galaksi andromediaya gönderilmiş elçi, Tanrının eli, insanın beyni, gönlüyüm.

8 li  hece şiirinin ilk harfinden, son harfine kadar mısra mısra harf harf boşluk bırakma tuşunu kullanarak kanal açacağım. Sol baştan sağ sona kadar… Kanalın sağında ve solundaki harflerden düşük fiyata satın almanızı sağlayacak yüksek fiyattan satmanıza tiyo vererek, sizleri zengin edeceğim..

Şair dernekleri, edebiyat siteleri.. Şimdi etkinliklerimize pardon hürmetsel azizlerim, vaatlerime geçiyorum..

1- Her türlü şiir ve edebiyat sitesinde bir şiiri veya yazısı olan her üyeye biner gayme ikramiye…

2- Şiirlerinde Allahuekber, Atatürk, Vatan, aşk, millet, ümmet, turan, kardeşlik vb kelimelerini kullananlara biner lira ikramiye

3- Şiir bankasından tüm vatan ve yurttaşlarımıza eksi faizli kredi imkanı

4- Şiirimizin içindeki etö, fetö, sağcı, solcu, ülkücü, pkklı, sosyalist, İslamcı, Hristiyancı, budistçi, göktengrici tüm terör örgütleriyle mücadele edecek ve ifade çarpıtma savcılığı kurarak, teröristleri temizleyeceğim..

5- Niyet okuma robotlarını yerli ve milli üretilmesini sağlayarak, dünya dışında yaşamak isteyenlere Ağrı Dağı Roket Fırlatma Tesisinden biletsiz-ücretsiz-kuponsuz samanyolu veya anderomediada bir gezegene göndereceğim

6- İntihar etmek isteyen tüm vatandaş ve yurttaşlarımız için intihar etme bakanlığı kurarak yol yordam gösterecek kalifiyeli liyakatli şss (şiir sınav sistemi ile eleman alacağım-referans yok) intihar mümessilleri atayacağım

7- Dul kalmış, sevgilisi terk etmiş, çöle düşmüş, elinde kazma dağa su yolu açma noktasına gelmiş tüm şairlere, sevgililerine benzeyen insansı robotlar hediye edeceğim.

8- Kafiye kurul ve komisyonları marifetiyle, zengin ve tunç kafiye kredi teşebbüslerinde harf kredisini geri ödemesiz olarak verdirilmesini sağlayacağım.

9- Şiir Bankasındaki tüm akakçeleri yurdumun vatandaş sayısına bölerek mali eşitliği sağlayacağım.

10- Ülkemizin kalkınması için Artvinden Muğlaya, Edirneden Hakkariye, Sinoptan Hataya şiir kanalları açacağım, bu kanallarda şiir hızlı tekneleri ile zamana uygun ulaşım hızına ve rahatına kavuşmanızı sağlayacağım.

İlk yüz günümde bunları gerçekleştireceğim.

Sevgili okurlar, hızlı okumayı öğrenip göz atanlar, göz atmadan okuyanlar, okuyup da zihnimi mi bulandırayım diyenler, yazmaya çalışanlar yurttaşlarım, vatandaşlarım.

İnşaatta tuğla taşıyan, cami cemevi inşaatında demir büküp, kolon demirlerine tel bağlayanlar.

Lastik değiştirmede çalışan rot balans yapanlar.

Masalara yemek siparişi getiren, yemek ücretini tahsil eden kasiyerler

Marketlerde çalışan, barkod yazan yapıştıran, manavda marullara su serpenler, kutu taşıyan, taşıdığı kutu içeriğini raflara çizenler, boş kutuları geri dönüşüm alanına atanlar.

Direksiyon sallayan, taksimetre açan, nereye gideceksiniz diye soranlar

Ne kadar yolcumuz var kardeşim diye bankodaki biletçiye müşteri sayısı soranlar, araç deposunun boşluğunu kontrol eden, taşıtların camlarını silenler.

Dükkanını besmele ile açanlar, lanet ederek açanlar, dağıtıcı firmayla hoş sohbet eden, bugün para yok yarın gel diyen dükkan sahipleri.

Tarlalarda patates şeker pancarı domates vb, bahçelerde elma portakal ceviz fındık vb toplayanlar.

...

Efendim, ziyaretçiniz var, kimdir ya hu…

Eski şiir başkanı gelmiş…

Buyursun buyursun üstad başımızın üzerindedir.

Üstadım hoş geldiniz, hoş geldiniz, buyurun lütfen yerime geçiniz..

Ne yapıyorsun çekirge, hayırdır, seçime giriyormuşsun..

Müsaadenizle efendim..

Yeme beni çekirge, senin müsaade istediğin nerede görülmüş…

Estağfirullah üstadım.. Seçim konuşması yazıyordum vaatlerimi….

Tamam çekirge tamam… seçime gerek yok, seni çağırdılar…

Kim çağırdı üstadım..

Boş beleş Tanrı ve kahraman yaratarak insanı kandıranlar komisyonu…

Hayırdır üstadım, öyle komisyon mu varmış, yeni duydum…

Nasıl uygun görürseniz üstadım… Buyurun çıkalım…

….

Yarınki ( ara not: -ki ve de eki yazım doğrultucu programını ücretsiz dağıtacaktı) 

Manşet: Eski şiir başkanı ve yeni şiir başkanlığına aday çekirge gökten düşen meteor patlaması sonucu hayatlarını kaybetmişlerdir..

Pamuk tıkama, ateşte yakma ve kazanda eritme başkanları cesetlerin bulunamadığına dair açıklama yapmışlar…

İyi insanlardı rahmetliler… 

04 Nisan 2021 4-5 dakika 193 denemesi var.
Beğenenler (8)
Yorumlar (13)
  • 3 yıl önce

    :)))))) cidden gecenin ve bu hes'in bunalım takıntısında güldürdünüz eyvallah Ekrem bey

  • 3 yıl önce

    Şiir Başkanlığı bu, yani öyle devlet başkanlığına filan benzemez. Şairlerden kötü adam çıkmadığına göre, şiir başkanında olumsuz davranışlar asla göremeyecektir halkımız... Ha bir de şu var tabi Aziz Nesin muhteremin dediği gibi ''Bu memlekette her üç kişiden dördü şairdir.'' bunu da akıldan çıkartmamalı. Yalnız Andromeda çok uzak be dostum, iki milyar ışık yılı diyorlar, ışık hızını al dakikayla çarp, saatle çarp, gün 24 saat onunla çarp, 365 günle çarp, yazarken bile yoruldum billahi... Sabah sabah gülümsettin teşekkürler...

  • 3 yıl önce

    Belki sıkıcı ve boğucu geçecek bir pazartesi sabahında böyle gülmek herkese nasip değildir.Gözlerimin unuttuğu ''gülmek'' i tekrardan hatırlattığınız için teşekkürler...

  • 3 yıl önce

    Nesildaşım oyum sana her daim.:))

    Yürüyelim yahu kim tutar bizi;))

    Sevgiyle her daim.

  • Niyet okuma robotlarına bayıldım. 😅😅😅 Teşekkür ederiz Ekrem Bey. 🍀