Süper Türkler veya Gençler

***Hayal edebiliyorsan yapabilirsin.Yeter ki hayal et!***
Amerikalı bir yönetici diyor ki;'Dünyanın en büyük buluşları henüz icat edilmiş değil.Yolun hala başındayız.'
Bana göre ise dünyanın en büyük buluşu henüz bulunmuş değil.Onu bulacak düşünür belki de henüz doğmadı bile...
Neden derseniz?..
Teknoloji öyle hızlı gelişiyor ki,akıl erdirmekte bile insan oldukça zorlanıyor.Bir kaç milimlik bir kablonun içinden geçen teller veya havadaki ses frekansları asla yapılamaz denilenleri yapıyor,ulaşılamaz denilen yerlere ulaşıyor.
Bu dünyada veya yaşadığımız çağda yeni buluşlara imza atacak bir Süper Türk ya da Süper Gençler yok mu?...Bence henüz doğmadı.Birgün mutlaka doğacak ve dünyanın ağzını bir karış havada açık bırakacak.Böyle harika bir buluşu yapmak gelecek 'Altın Nesiller'için hiçte zor değil.
'Düşünüyorum öyleyse varım'diyen düşünür ne kadar doğru söylemiş.Düşünen beyinler bu işi yapacaktır.
Batıda veya Amerika'da onyedi,onsekiz yaşındaki lise öğrencileri nice harika buluşlara imza atıyorlar.Şu anda dünyada en çok adam çalıştıran ve en çok vergiyi veren bu gençler değil mi?Buldukları basit düşüncelerle yola çıkarak geliştirdikleri yazılımlarla dünyaya yön veriyorlar.Peki bizim gençler ne yapıyor?..Hala arama,araştırma ve düşünme çabasındalar.Birgün bu kabuk kırılacak ve yeni buluşlara mutlaka güzel imzalar atacaklardır.Ben gelecek nesillere inanıyor ve güveniyorum.
Yeter ki zekalarını yerli yerinde kullanmayı bilsinler.
Benim Türk Gençlerine en büyük öğüdüm;
'Hayal edebiliyorsan yapabilirsin.Yeter ki hayal et!'Ve uygulamaya çalış.
Bu 'Altın Nesil' de bunu görüyor ve gelecekte çok büyük icatlara imzalarını atacaklarına yürekten inanıyorum.Onun için Büyük Atatürk;
' NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE ! 'demiş.
Süper Türkler veya Süper Gençler gelecek için çalışmaya devam ettikleri sürece,başaramıyacakları hiçbir iş,yapamıyacakları hiçbir buluş yoktur.Yeter ki,insan kendine güvensin.
Güven duygusu yüzlerce zorluğu yener.
Unutmayalım!..

15 Kasım 2013 2-3 dakika 115 denemesi var.
Yorumlar