Taş

Taş


Yürüdüm mü yollarını...


Hayır...


Sürdüm mü tenimi taşlara, etimi bölüştürüp besledim mi kuşları ya da böcekleri.


Hayır...


Çünkü bu acı benimdi...

Bu acı benimle kalsın diye yaşamam gerekti.

Tanrıya inat vermedim canımı, dikildim taş gibi kalbinin ortasına, onun bile yaktım canını.


Haydi ayıpla beni sen de tanrım..

Neyi bekliyorsun ki kes artık cezamı.

Yok mu benim içimi ezecek kadar büyük bir taş.Vur içime içime kolaysa sen dindir acımı..



Ölmedim ama yaşamadım da hayatı. Akıp gitti gözlerimden hayatlar, izledim birer birer nasıl solduklarını.

Yüklendim acılarını...

Biriktirdim.

Ellerim doldu..

Bak şimdi de gözlerimden bir şarkı dökülüyor, yankısı gökyüzüne ulaşmış olmalı..


İsttt gece, sessiz ol. Duymak istemez kulaklarım bilmez misin kalbimin çığlıklarından başka bir çıtırtıyı.


Dedim ya sana...

Gitmedim ben...

Taş oldum, dağıldım toprağa karıştım yüzyıllarca.

Bir kuş beslendi etimle, bir böcek yerleşti büyüdü gözlerimde. Rengini siyaha özendirdiğim, kendinden utanan çimenler büyüttüm yüreğimde, kaçırdım toprağın da huzurunu.


Baktı gözlerime, sordu ona yüklediğim acının sebebini...

Veremedim bir cevap, acıdı halime sonunda o bile kabul etti kaderini...

Öylece büktü boynunu...



Artık fırtınaya kafa tutuyor avuçlarım.

Kırılgan bir o kadar da çığırtan ayazlar büyütüyorum ellerimde.

Yakındır kıyametim...biliyorum.

Yeteri kadar boy verince çilesi çünkü bırakacağım karanlığa ruhumu.


Neden mi...

Sorma bana, hakkın yok benim sesimden sana gelecek cevapları duymaya...


Yürüdüm mü yollarını...

Hayır...

Sürdüm mü taşlara tenimi...

Hayır...


Ben çok geç olsa da anladım.

Acı çekmek için bunlara hiç gerek yoktu.


Çünkü yol da bendim, taş da...

Anlayınca kaderimi, hiç düşünmeden toza dumana kattım her olurumu...


Neden diye sorma dedim sana...


Yürüdün mü bir kere olsun yolumu...


Hayır...


Sürdün mü acısın diye taşlarıma ruhunu...


Hayır....


İşte bu yüzden tüm yollarım sana kapalı.

Halen anlamadın mı...


Iştttt ses çıkartma, bilmez misin fısıltılar başlayınca başka sesler sadece kanatır ruhumu.

14 Şubat 2021 2-3 dakika 96 denemesi var.
Yorumlar (8)
  • Tebrik ederim Menekşe şairim. 🧿

  • 3 yıl önce

    Derin hisler ve kırgınlıkları okurken hissettim birer birer. Tebrik ederim Menekşe Hanım sevgiyle kalın..

  • 3 yıl önce

    İçimizdekiler çıksa da dışarı ruhumuza da ayağımıza da takılan onca çok taş var ki maneviyatıyla kısır bir döngüde hapsolmak budur işte sanırım Kutlarım Menekşe hanım

  • 3 yıl önce

    Anlayana sivrisinek saz....! Kutlarım Menekşe Hanım.