umutlarınız ışığınız olsun

Günümüzün kimisine göre büyük sorunlarından biriside gerçek aşk nerde?Gerçek seven nerde?Herkes onu istiyor..Hiç birşey yapmadan sadece istemekLe oluyor mu peki?İzdivaç programında konuşur gibi arkadaş arasındaki muhabbetler."İyi olsun beni sevsin,ailesine baksın,Özel günleri unutmasın,yalan söylemesin,'adam olsun'".Gibi isteklerin çığ gibi olduğunu duymamak buna kulak tıkamak elde değil..Söylesenize neden adam gibi adam olsun?Al onu yanına aşkınla besle de sen adam et bu kadar adam olmasını istiyorsan.Birinin seni sevmesini bağlanmasını bekliyorsan önünde bir engel mi varki?


Geçmişe takılıp geleceği kaçıran,aşkı mevsiminde yiyemeyen mi olmak istiyoruzki?Yeni aşklarınızda gidenle yaşadıklarınıza takılır,giden sevgilinizin özelliklerini yeni aşklarınızda armak ne kadar doğru?
Geçmişte yaşadıklarınızı neden yenilere kesme gereği duyuyosunuz?Hala gideni unutamadığınız için mi yoksa..Yeniler gidincede onlar eski oluyor o zman bu seferde onlarda takılıyosunuz..Gittiğini kabul edemeyip yaptığınız saçmalıklar ve kendinizi yavaşça sürüklediğiniz melankoli ruhunuzu hasta ettiğini bildiğiniz halde asla vazgeçmiyorsunuz.Depresyon dönemi başlıyor yavaşça etrafınızdakiler bunu farkettiği halde siz bir türlü acınası halinizi kabullenmek istemiyorsunuz.Hem kendi hayatınızı hemde sevdiklerinizin hayatını karartıyorsunuz.Peki bu kadar bencilliğin size ne yararı var?Sizin etrafınızdakilerileri böyle hırpalayıp canlarını yakmaya ne hakkınız var?

Kendinize gelin acılarla beslenen değil,etrafında sevdiklerini teker teker bencilliğinden kaybeden değil!Siz sevgiyle beslenen,yüreklere ışık saçan olun.Siz olmanız gereken kişi olun!Siz sevin emin olun birgün hakettiğinizden 1.ooo daha çok sevileceksiniz..Siz Siz olun sabredin bekleyin her zaman umutlarınız ışığınız olsun....

07 Mart 2010 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar