Ve Öldük

Her seyi dogru yapmıştı..her adımını çok akıllıca atmıştı. Hayatta amaçladığı her şeyi elde etmişti. Ölçütleri fizikseldi. Iyi bir iş, başarılı bir kariyer, çokça para...pahalı  elbiseler, kaliteli saatler...kendiyle gurur duyuyordu. Başarmıştı...

Tek bir şeyi hesap etmemişti...yatağında kalp krizi geçirdi ve ÖLDÜ....

..................

Hayatından nefret ediyordu. Her sabah eziyet içinde hiç sevmediği işine gidiyordu. Mecburiyetleri tüm benliğini ele geçirmişti...yine o sabah ayaklarını sürüyerek, işine gitmek için evden cıktı. Kulaklıkları takıp, son ses müziği açtı. Başka seslere tahammülü yoktu çünkü..

Öyle dalgın bir hale gelmişti ki, üzerine son hız gelen arabanın fren sesini bile duymadı ve ÖLDÜ....

.......................

Tam tamına 110 yaşına basmıştı...bu dünyada görülebilecek her şeyi görmüştü...tüm hayatı mutluluk içinde geçmese bile, uzun ve anlamlı bir hayat yaşamıştı kendince. Çocuklarını büyüttü, çocuklarının çocuklarını, hatta onların çocuklarına bile yetişti. Zorluklar çekmişti ama buna değmişti...yaşadığı tüm sevinçler için hatta çektiği tüm sıkıntılar için bile şükretti. 

Yatağına uzandı ben artık tamamım Tanrım dedi ve ÖLDÜ.....

...........................

O gece çok eğleniyordu....en sevdiği arkadaşlarıyla barda eğleniyordu....içkiler su gibi akıyordu....gençti, korkusuzdu, çılgındı....eğlenmek istiyordu....Her şeyi tatmak, tüm sınırları zorlamak istiyordu....düşünmüyordu sadece yaşıyordu.....

Çok sarhoştu ama arabasına bindi, o heyecanla daha çok gaza bastı ve ÖLDÜ....

............................

Artık dayanamıyordu...içindeki açıyı bastırmaya hiçbir şeyin gücü yetmiyordu. Öyle yorulmuştu ki nefes almaya dahi gücü yoktu. Karanlık evinde hıçkırıkları duvarları inletiyordu. Gözünün önünden tüm sevdikleri bir bir geçti...ağzından tek çıkan laf....affedin beni oldu....bir hamlede kesti bileklerini ve ÖLDÜ....

....................................

Daha anlatılacak bir hikayesi bile yoktu....

Anne karnında doğamadan ÖLDÜ......

...........................

- Yeter artık dedi iç ses...hep ölümden bahsediyorsun.

-Dedim mutlak son ölüm,  arada yazılır sadece senin hikayen...

-Sen güzel bir hikaye yaz dedi iç sesim

- Cevabını veremeden ......

- sustum....istemeden.....




05 Mart 2020 2-3 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar