Yarım Buçuk Film

yarım buçuk gülme bana,hep ötesi var sonrası var hep...
sakın şımartıp da başının üstüne koyma,bunları söyleyerek başlıyayım senaryoma..
biraz sessiz ve kısa bir fırtına olsun bu düşler..
üşüdükçe insanı ısıtacak bir takım hayallerin tedaviside olabilir,reçetesiz yani..
bir sabah telefonunuza mesaj gelir ve tanımadığınız bir insan merhaba güleryüz yazar ise
hiç süphelenmezsiniz,nedenmi..
gülüp geçersiniz işte hayatı,alaya aldığınız herşey gelipde başınıza sıçar,kuş gibi !
al sana nazar boncuğu hayattan..
içinde binlerce öğüt bulunan takvim yaprağı kadar değersiz olan insanlardan uzak durmaya çalışıyorum şimdi..
hadi diyorum,hadi yönetmenim ! başlayalım filme..
hadi bir ki üç,motorrr
'Tırnak içinde başlamalıyım söze,noktalar anlatamaz gerçeği...İnsanın okuyup da anlatamadığı kitaplar vardır,bazen şiir,bazen roman..benim okuyup anlatamadıklarım olmadı aslında,ahmaklık yapmaktan vazgeçeyim ,hiç bilmediğim bir yolun üstünde duran bir meleğin satır araları kısaca;Merhaba,inanki bu fotoğrafa bakıp sarhoş olabilir insan,binlercede şiir yazabilir,hangisini seçeceğime karar vererek başladım,küçük ama esareti bol olan birkaç anlam yüklü söz '' Tanrı kadını yarattı,gizli kanatları olan bir melek idi bu,kıyıları bile yakardı denizin buluştuğu yerde,beyaz gülerdi,güneşi ısıtırdı..ve unutulmamalıydı ! Kadın bir aşk'ın en büyük simgesiydi :) '' der susarım..

Ve Film Biter...

13 Ocak 2012 1-2 dakika 75 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar