Yobazlaşmadan İnanalım

Bazıları kadının kapatmakla dini vecibelerini yerine getirdiğini sanıyor. Kadın çarşafa girince, çalışmayınca, Müslüman olunuyor. Kendi bu arada, zina yapabilir, zimmetine para geçirebilir, karısını, çocuğunu dövebilir, her türlü pisliği yapabilir ama karısını kapatınca Müslüman olunuyor. Ara sıra bir de cuma namazlarını kılarlar, bir de hayattayken, her türlü pisliği yaptıkları kişinin cenazesine gidip, bir de cenaze namazı kılarlar. Tamam işte. Müslümanlığın bütün vecibelerini yerine getirdiklerini düşünüp ahkam keserler. Hele de başı açık gezen kadınları, din düşmanı görürler. Kuraklıkta bu başı açık kadınlar yüzünden oluyor. Seller, depremler de bu başı açık kadınlar yüzünden oluyor. O karısının başını kapatmıştır, içi rahattır. Bir de kurban kesip, hacıya gittiler mi, tamam artık, Alim olurlar. Hocaya gerek yok. Kız çocuğu okuyup da ne olacak. Alan adam baksın...



Yukarıda okuduklarınızı abartılı bulacaksınız ama ülkemizde üç kişiden birisi bu zihniyete sahip. Hele de kadınların bilinçlenmesinden öyle çok korkuyorlar ki, başımıza taş yağacak. Hep bu bilmiş, başı açık kadınlar yüzünden...
Hamile kadın sokağa çıkmamalı, kadın doktor, erkek hastaya dokunmamalı, erkek doktor da, kadın hastaya dokunmamalı, kadınlar, sesli kahkaha atmamalı, kadın cinayetlerinin bu kadar çok olmasının sebebi, suçlusu kadınlardır. Kadınlar, erkekleri tahrik ettiği için tecavüze uğruyor...
Yok artık o kadar da değil mi diyorsunuz? İnanın bu zihniyette olan öyle çok insan var ki, hatta böyle düşünen kadınlarda var.
Böyle zihniyete sahip insanları bilinçlendirecek, eğitecek kurumlar gerekli. Kadın erkek el ele verince ülkenin daha çabuk kalkınacağı, kadınlarını arka plana atan toplumların, geri kalmaya mahkum olduğunu insanlara anlatacak dersler olmalı okullarda. Elbette bir dine mensup olmak gereklidir. İnanmak insanı rahatlatır, güçlü kılar. Dinler insanlara doğru yolu göstermek içindir ama dinler istismar edildiğinde, düşünmeden, yanlış inançlar sonucunda tehlikeli boyutta, toplumları geriye ve yobazlığa götürmeye mahkumdur.

İnançlarımız olsun ama çağdaş ve bilimsel düşüncelerden de sapmayalım. Zor anlarda Allah'a sığınmak, dua etmek insanı rahatlatır. Allah'ın seni duyduğunu düşünürsün, sana yardım edeceğini düşünürsün. Ona sığınmak sana zorluklara katlama gücü verir. Depresyondaki insanlara bile dua etmeleri tavsiye edilir. İnanmak bunun için gereklidir. Körü körüne yanlış inançlara sapmayalım. Her şeyin aşırısı zararlı ve tehlikelidir. Ayarımızı bilelim.
Evlatlarımızı da böyle yetiştirmeye özen gösterelim.
Sevgiyle kalın.

13 Mart 2017 2-3 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • 7 yıl önce

    Bir hatırlayabilsek o erkekleri doğuran büyüten bir kadın !..

    dini alet edenler adına müslümanlara nefret ve kin gittikçe artıyor gelecek nesilleri hazırlayan kadınlara bu denli ağır hakaretler sonra da kadının adı yok

    Kutlarız günün yazısını👑

  • 7 yıl önce

    T👧😙😡EŞEKKÜRLER.

  • 7 yıl önce

    TEŞEKKÜRLERud83cudfbb👧😙